Praattopic

Reactiescore
2.386
De beschrijving staat er al zolang de stam bestaat.
Net een solli de deur uit gedaan en ik mag joinen zodra ik in een andere top 3 stam zit.
Heb niks zien binnenkomen maar toch bedankt voor de interesse.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.237
Ja R2W tegenover KCT en geheel continent 55
Nu nog wachten tot jullie aansluiting hebben met AOD en de R2W van jullie is compleet denk ik dan!
Huh wat heeft AOD hiermee te maken?
 
Reactiescore
1.237
De beschrijving staat er al zolang de stam bestaat.
Net een solli de deur uit gedaan en ik mag joinen zodra ik in een andere top 3 stam zit.
Sorry we hebben al 2 salty mensen in de stam, een 3e kan er niet bij. :/
 
Reactiescore
7
Ben jij zelf geen R2W van KCT?
waarom zou mijn recruit een R2W actie geweest zijn? verklaar je nader?

Was ik een top speler uit een top stam om het moment van de recruit? want stond toen als ik me goed herinner net geen rang 35 met het acc en stam stond rang 23 à 25 dus veel R2W zal er aan mij niet geweest zijn en al zeker men ligging niet !
 
Reactiescore
146
Een premade zoals BEUN hebben veel mensen gewoon meer vewachtingen van. Je speelt al met 'de toppers' van de tw communcitie, met een vaste groep. Dan lijkt het me fair als je gewoo gaat edelen bij de buurstam i.p.v. recruitment. Snap dat oprecht niet van kamp BEUN.

Van fe persoon in kwestie die toegetreden is, fair voor hem. Beun oogt en is wss de meest kwalitatieve stam dus een hop van een medium player based tribe naar 'de toppers' is wellicht met oog op de toekomst een verstandige keus. Ondanks je gewoon je hele stam naait. ( Tenzij ze inactief waren en er echt niet mee te werken viel, maar zo ziet het er niet naar uit).

Jammer maar laten we hopen dat er niet nog al teveel gerecruit wordt. Als je geen tijd/moeite wilt doen en een ez win wilt halen waarom speel je dan uberhaupt? Is het die wereld-award echt waard?

Anyways. Goodluck en hoop voor korps dat ze nog een doorstart kunnen maken en er een NAP is afgesproken met BEUN voor deze recruit van een x aantal dagen tot een week om zich hierop te bufferen.

En we gaan door tot de orde van de dag
 
Reactiescore
2.329
Reëel gezien had beun nog maar 5 accounts. Omdat ze behoren tot de "TW top" moeten ze maar met de helft van de leden een wereld winnen?
Dit komt omdat ze tot het juiste moment wachten om Istari te recruiten. Dit gaat pas voor een R2W zorgen, pfff
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
beun stop met me uit te nodigen ik ben het kotsbeu
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
146
Reëel gezien had beun nog maar 5 accounts. Omdat ze behoren tot de "TW top" moeten ze maar met de helft van de leden een wereld winnen?

Waar lees je dat in mijn bericht precies? loco heeft reeel gezien ook maar 4 leden, betekent niet dat we nu uit titw of een andere stam een lid of meerdere halen om vervolgens de rest van de leden bij het grofvuil te zetten.

Niks mis met recruitering, maar de keuze is gewoon niet chique om uit een andere stevige stam te recruiteren
 
Reactiescore
1.754
Ze doen zich voor als toppers maar eigenlijk zijn het maar een bende JANKNOOBS
Beun = janknoobs
(Deze is voor jou @We Like Hot Chicks )
 
Reactiescore
439
Een premade zoals BEUN hebben veel mensen gewoon meer vewachtingen van. Je speelt al met 'de toppers' van de tw communcitie, met een vaste groep. Dan lijkt het me fair als je gewoo gaat edelen bij de buurstam i.p.v. recruitment. Snap dat oprecht niet van kamp BEUN.

Van fe persoon in kwestie die toegetreden is, fair voor hem. Beun oogt en is wss de meest kwalitatieve stam dus een hop van een medium player based tribe naar 'de toppers' is wellicht met oog op de toekomst een verstandige keus. Ondanks je gewoon je hele stam naait. ( Tenzij ze inactief waren en er echt niet mee te werken viel, maar zo ziet het er niet naar uit).

Jammer maar laten we hopen dat er niet nog al teveel gerecruit wordt. Als je geen tijd/moeite wilt doen en een ez win wilt halen waarom speel je dan uberhaupt? Is het die wereld-award echt waard?

Anyways. Goodluck en hoop voor korps dat ze nog een doorstart kunnen maken en er een NAP is afgesproken met BEUN voor deze recruit van een x aantal dagen tot een week om zich hierop te bufferen.

En we gaan door tot de orde van de dag
beun is niet eens een premade, stam was opgericht om pp te farmen en toen liep het uit de hand
 
Bovenaan