- Reactiescore
- 383
Jan speelt alleen voor de peepeekes
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Rooftochten zijn een memeEr worden aardig wat grote 4/5k+ dorpen overgenomen, van oda (stijging) is geen sprake.. zal me benieuwen hoe streng hierop gehandhaafd wordt.
Alle troepen waren op rooftochtEr worden aardig wat grote 4/5k+ dorpen overgenomen, van oda (stijging) is geen sprake.. zal me benieuwen hoe streng hierop gehandhaafd wordt.
Gade gij nu al snitchen, klootzakEr worden aardig wat grote 4/5k+ dorpen overgenomen, van oda (stijging) is geen sprake.. zal me benieuwen hoe streng hierop gehandhaafd wordt.
Ik ken genoeg mensen die veel uitgegeven hebben maar gewoon alles dubbel en dik terug verdiend hebben hoor. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.Premium functie te goed uitgebuit met de wereldinstellingen. Niet plunderen, dus de PP farms zijn zeer gunstig deze wereld.
Mensen met een grote portemonnee die in de top 25 belanden. Hoeveel al uitgegeven ???
Klopt. Je kan perfect op andere werelden pp farmen zodat je kunt starten met pp, om het dan dubbel en dik terug te verdienen.Hoe kan dat als je maar X aantal PP krijg bij wereldwinst. Doen ze dan beurzen op andere werelden?
Dat is zeker wel slim!Vaak gaan accounts eerst 2/3 wereldjes PP farmen
en daarna een wereld spelen
en als ze 'diehard' pp farmen, kopen ze eerst was gs van de markt
zodat ze sneller groeien, en proberen daarna winst te maken.
wat meestal wel lukt, want je groeit sneller dan de rest
Flex?Beste wat je kan doen is linea recta control w intikken zodra je op de TW pagina beland, beetje zoals Flex bij incs
Dat is zeker wel slim!
Flex?
De essentie van de opmerking gaat over het kopen van een voorsprong. Of Peuter het een grote geld portemonnee noemt in plaats van premium portemonnee is niet zo relevant.Ik ken genoeg mensen die veel uitgegeven hebben maar gewoon alles dubbel en dik terug verdiend hebben hoor. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.
Da's nu eenmaal de beurs he.De essentie van de opmerking gaat over het kopen van een voorsprong. Of Peuter het een grote geld portemonnee noemt in plaats van premium portemonnee is niet zo relevant.
Ik heb er zelf geen moeite mee. Was jij niet rogier of reinier of iets in de richting?Da's nu eenmaal de beurs he.
Ik speelde met rogierIk heb er zelf geen moeite mee. Was jij niet rogier of reinier of iets in de richting?
Kort maar krachtigGoed gesprek