- Reactiescore
- 362
Dylan is toch 1 van de grootste staatsmongolen in deze community. Dat zijn begeleiders maar eens beter opletten wat hij allemaal uitspookt.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Stamspeler pur sang!!!!Dylan is toch 1 van de grootste staatsmongolen in deze community. Dat zijn begeleiders maar eens beter opletten wat hij allemaal uitspookt.
Who is you?Oke evenz onder grappen, dylan is leider in een stam? hahahahahahahahaha wat is dit
Was jij niet mijn ex co die ik na paar dagen eraf gooide? Omdat je niks deed.Dylan is toch 1 van de grootste staatsmongolen in deze community. Dat zijn begeleiders maar eens beter opletten wat hij allemaal uitspookt.
Was jij niet mijn ex co die ik na paar dagen eraf gooide? Omdat je niks deed.
Casual 5 niet gespeeldHaha een co van jou xD jij bent echt dom
Jij was degene die op casual 5 altijd een grote smoel had tot je front had en toen op delete ging en huilie huilie ging doen
Ik ben nooit jouw co geweest? Weet niet waar je dat vandaan haalt. Heb ook nooit de behoefte gehad om met een stuk verdriet als jij op een account te zitten. Je hebt veel te veel praatjes voor iemand van jouw niveau. @Master Roshi. mocht je nog een frontaccount met Dylan hebben, voel je vrij om mij te benaderen.Casual 5 niet gespeeld.
Faithless is een tijdje mijn co geweest. Voerde niets uit tho.
Zijn vgm stamgenoten of BG's hier.. ofniet?Ik ben nooit jouw co geweest? Weet niet waar je dat vandaan haalt. Heb ook nooit de behoefte gehad om met een stuk verdriet als jij op een account te zitten. Je hebt veel te veel praatjes voor iemand van jouw niveau. @Master Roshi. mocht je nog een frontaccount met Dylan hebben, voel je vrij om mij te benaderen.
Jij ja. Stomme janknoob die je bent.@Master Roshi. en @FortisPlatinum zijn noob hoorde ik. Wie zijn het hier mee eens? :O
Zeg ehh, ga eens wat stofzuigers versieren jij kluns!Jij ja. Stomme janknoob die je bent.
Om nieuw materiaal voor jou te vinden bedoel je?Zeg ehh, ga eens wat stofzuigers versieren jij kluns!
@Master Roshi. en @FortisPlatinum zijn noob hoorde ik. Wie zijn het hier mee eens? :O
speel jij hier chris :O@Master Roshi. en @FortisPlatinum zijn noob hoorde ik. Wie zijn het hier mee eens? :O