Pedik
Casanova w23
- Reactiescore
- 445
Rain noopss, Perfection. is betahhh cas 1 enzo :O
Chrisje bevoorraad mij eens xxx
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Rain noopss, Perfection. is betahhh cas 1 enzo :O
Na 6 maand is Cas9 precies wat we wilden. Een bijna volledige dicht geslipte wereld...
Veel succes aan de nieuwkomers en beginners!
Challenge: op Cas10 doen we het in 3 maand
edelmanlimiet overnemen is al gedaan sinds casual 2,Zou het niet wat zijn als speler hun Edelmanlimiet niet mee nemen naar de Casueal wereld. Ik zie sommige spelers iedere keer terug komen op Casual.![]()
Tis niet dat je alleen maar hoog kan staan als je met een volle inventaris / hoog edellimiet begint. Zelf begon ik cas8 met een 4k dorpje zonder inventaris nadat de wereld al een aantal maanden bezig was en sta nu gewoon in de top 10 dus zonder edels starten kan het gewoon hoor.Zou het niet wat zijn als speler hun Edelmanlimiet niet mee nemen naar de Casueal wereld. Ik zie sommige spelers iedere keer terug komen op Casual.![]()
casual 3 was er ook gewoon nog een edelmanlimiet die je mee kon nemen.edelmanlimiet overnemen is al gedaan sinds casual 2,
dus maak je geen zorgen.
GS pakketjes is echter het probleem sinds casual 2
Tis niet dat je alleen maar hoog kan staan als je met een volle inventaris / hoog edellimiet begint. Zelf begon ik cas8 met een 4k dorpje zonder inventaris nadat de wereld al een aantal maanden bezig was en sta nu gewoon in de top 10 dus zonder edels starten kan het gewoon hoor.
casual 3 was er ook gewoon nog een edelmanlimiet die je mee kon nemen.
ik raad je aan,Ik betwijfel of dit ook geld voor Casual 9 ,omdat er gewoon niks te farmen valt. Alles is dicht geedelt. Dat grootste speler is tevens de grootste verzamelaar en dat laat wel zien dat buiten verzamelen er eigenlijk niks mogelijk is. Ik ben zelf een keer rover van de dag geworden tijdens massa ,maar in zoen situatie zijn lasten hoger dan de baten. Niks is onmogelijk ,maar het is zeker voor kleinere spelers lastig om er nog tussen te komen.
![]()
Dit is dus hoe Abdullah te werk gaat.
Dat je je genoodzaakt voelt om interne ruzies op het AF te gooien wanneer je niet bereikt wat jij wilt is echt zwak.![]()
Dit is dus hoe Abdullah te werk gaat.
Dreigen met het stabben van je bg zou ik ook niet bepaalt leider-waardig noemen. Of zie ik dit verkeerd?
Kutfries bakkes, anders maak ik van uwen bril een driewieler!Dreigen met het stabben van je bg zou ik ook niet bepaalt leider-waardig noemen. Of zie ik dit verkeerd?