Praattopic

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Over het algemeen zijn Belgen wel iets zachter in taalgebruik dan Nederlanders denk ik. Dat heeft voor, maar ook nadelen.
Jij hebt duidelijk nog nooit in een chat gezeten met Emile, Laurens en Rob.
 
Reactiescore
3.586
Had inderdaad ook gewoon naar de ODA kunnen kijken. Maar gezien de situatie omtrend Nells hadden we meer deff aan die kanten verwacht, ongeacht of ie nu aanviel of niet.

Wat betreft fakes sturen met bijlsnelheid, ik vermoed dat deze zullen verstuurd zijn in de loop van de nacht, in de hoop dat de betreffende spelers niet actief waren. Ik geef ook toe dat dit geen meerwaarde heeft gehad. Over die 3 edels zal je het waarschijnlijk over Primulus hebben, ik was nog niet eens op de hoogte dat er tegenwoordig met drie edels een dorpje kan gepakt worden.

Tom? :D
 
Reactiescore
3.586
Lang geleden, wil even aan de mensen vertellen dat Tom mijn AF profielplaatje gepimpt heeft door het wat extra te belichten ten tijden van w42 nog. De vraag is nu, weet hij dit nog?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Niet vaak. Soms als je constant recaps krijgt uit een dorp in de start is het een optie die nog te begrijpen valt.
 
Reactiescore
227
Was een random aanval nadat ik hem aanviel.

Was op een recent overgenomen dorp lmao
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    184,3 KB · Weergaven: 66
  • wtf.PNG
    wtf.PNG
    30 KB · Weergaven: 66
Reactiescore
207
Kata’s op een AH gooien vind ik persoonlijk beetje nutteloos. Bovendien ben ik hard tegen het gebruik van kata’s. Enkel als je ze gebruikt om een muur neer te halen heb ik er begrip voor.
 
Reactiescore
207
Edels op een dorp gooien vind ik persoonlijk beetje nutteloos. Bovendien ben ik hard tegen het gebruik van edels. Enkel als je ze gebruikt om je eigen dorp te edelen heb ik er begrip voor.

Ben jij ook al zo’n gozer die de hele dag achter zijn pc zit te staren met een zak chips? Interessant vind ik je in ieder geval niet. Maak van de quarantaine gebruik om wat te gaan sporten. Of slaap een beetje? Sleepwell!
 
Reactiescore
1.365
Ben jij ook al zo’n gozer die de hele dag achter zijn pc zit te staren met een zak chips?
Moet ie eens met Frunk gaan praten, die kerel eet me toch veel chips als je met m in call zit :p.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
524
Ben jij ook al zo’n gozer die de hele dag achter zijn pc zit te staren met een zak chips? Interessant vind ik je in ieder geval niet. Maak van de quarantaine gebruik om wat te gaan sporten. Of slaap een beetje? Sleepwell!
Ik zit idd naar mijn scherm te staren, maar hier is TW eerder een afleiding van hetgeen wat ik moet/wil doen.
Verder ben ik niet degene die veel snackt, borrelen daarentegen kun je me doorgaans wel voor porren.
 
Bovenaan