Praattopic

Reactiescore
1.478
Waar is dat slotje nou voor nodig, we hadden het net zo gezellig.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Een 18+ subforum zou wel goed zijn voor het forum
 
Reactiescore
534

DeletedUser81766

Guest
Wegens drukte met werk heb ik een tijd niet meer het AF gevolgd. Inmiddels is er 5/6k posts bij en nog wat verschillende topics.

Aanraders welke topics wel en niet de moeite waard zijn om te lezen?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Spotprententopic is enige topic dat echt de moeite waard is, geeft je ook prima inkijk in de zaken die in de wereld gebeuren. Verder kun je altijd top/flop-stammen ofzo beetje doorscrollen. Wat je echter niet moet doen is het topic "Statement TAD (of TAB)" openen, dat is echt pure verspilling van je tijd.
 

DeletedUser81766

Guest
Spotprententopic is enige topic dat echt de moeite waard is, geeft je ook prima inkijk in de zaken die in de wereld gebeuren. Verder kun je altijd top/flop-stammen ofzo beetje doorscrollen. Wat je echter niet moet doen is het topic "Statement TAD (of TAB)" openen, dat is echt pure verspilling van je tijd.

Te laat, ik had de beginpost gelezen. Zonder verder te lezen gok ik dat het topic wel wat zou uitlopen met oude koeien uit de sloot (W70).

Zijn er niet toevallig wat leuke opmerkingen te lezen over die gekke spelers van HoneyBooBoo?
 
Reactiescore
207
Krijgen jullie de tijd in Quarantaine een beetje gevuld?

Ik ben het namelijk kotsbeu. Wachten tot de classic start dan maar:cool:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Zit volledig thuis, zonder werk ook. Toch vermaak ik me prima :p Vind het wel relaxed. Op het risico op doodgaan aan corona na dan.
 
Bovenaan