Praattopic

Reactiescore
1.015
Er is zoveel mogelijk. 1 van de leukste zaken vind ik de map exploit op D/P om zonder events en zonder hacks naar de eilanden te raken van Darkrai, Deoxys, Shaymin. De mogelijkheden van Pokemon zijn eindeloos. Waarschijnlijk een grote reden waarom mensen er van houden. Gen 1 heeft zelfs geen move deleter, maar toch kan je dat doen zonder dat je die moet traden naar een andere Gen. Sun en Moon weet ik niet, vind alles achter generatie 6 de moeite niet.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.015
Duidelijk bv. op dit filmpje wat principe is. Werkt ook voor Arceus. 1 van de echte legends van pokemon. Ik zou zeggen, kijk en huiver. Hij heeft al deze zelf uitgetest, maanden mee bezig geweest.

 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Werkt dat ook op Platinum @Beast Incarnate. ??? Arceus is namelijk de enige die ik nog mis op dat spel!

Edit: de enige die ik nog mis en niet aan kan geraken
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Rob zijn vriendin is als azelf/creselia. Hij blijft haar maar encounteren en dan heeft hij hoop, maar 1 verkeerde move en ze is weer weg, waarna hij er weer achteraan hobbelt keer op keer
 
Reactiescore
382
Rob zijn vriendin is als azelf/creselia. Hij blijft haar maar encounteren en dan heeft hij hoop, maar 1 verkeerde move en ze is weer weg, waarna hij er weer achteraan hobbelt keer op keer
Die is easy, gwn gallade met false swipe, hypnosis, mean eye, en move naar keuze. Ik zou taunt aanraden ivm recover of whirlwind.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
@Rob. Je hoort het, eindelijk een eind aan het knipperlicht
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
:mad2::mad2::mad2:
 

Deleted User - 487960375

Guest
W173 duitse server deze is 4 werelden oud

Wat groter is dan .net gemiddeld 40-45k dorpen

Ik weet wat ik naar 73 ga doen
 

Bijlagen

  • IMG-20200310-WA0006.jpg
    IMG-20200310-WA0006.jpg
    265,7 KB · Weergaven: 43
Reactiescore
1.015
Werkt dat ook op Platinum @Beast Incarnate. ??? Arceus is namelijk de enige die ik nog mis op dat spel!

Edit: de enige die ik nog mis en niet aan kan geraken

Helaas niet nee. In Platinum, HG en SS zijn de voids gevuld met onzichtbare wanden :(. Daardoor komt je game vast te zitten en is je save file naar de filistijnen. Niet proberen dus. De japanese versies hebben ook een void glitch maar dan met Surf.

Ohhh ja d/p, je zei eerst Emerald dus was ff in de war :p

Klopt, lastige dagen hehe. Zal ook wat in de war geweest zijn en ken zodanig veel van die handigheidjes. Had het verward met een ander. Heb het inmiddels aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
W173 duitse server deze is 4 werelden oud

Wat groter is dan .net gemiddeld 40-45k dorpen

Ik weet wat ik naar 73 ga doen

Dat is wel geil ja
 

Deleted User - 487960375

Guest
Ze releasen 2 werelden tegerlijk 1 met premium beurs en een zonder
 
Bovenaan