Praattopic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Platinum; dat was Diamond maar met Palkia en Giratina bij???
 
Reactiescore
768
Diamond was het beste spel, change my mind.

Sinds gen 1 fan vond ik Gen 4 echt een verademing. Goede design qua pokemon en evoluties van eerder gens. Mijn favoriete pokemon is ook van gen 4 (Gliscor) :D. Voor het verhaal vond ik zelf Black & White/ Black 2 & White 2 het beste. De storyline vond ik het beste met als toppunt het gevecht tegen N. De meeste mensen zeggen dat Heartgold en Soulsilver het beste zijn vanwege de twee werelden. Ik vond elke gen wel vet alleen het spel van gen 7 vond ik tegenvallen. De Z-moves vind ik geen goede toevoeging aan het spel en ik vond wat designs lelijk van de pokemon :p. Het is was iig wel moeilijker dan X & Y. Dat was nog makkelijker dan Harvest Moon xD
 
Reactiescore
967
Platinum; dat was Diamond maar met Palkia en Giratina bij???

Ik heb recent Platinum gespeeld op een emulator en inderdaad, het was gewoon een beter spel. Maar bij diamond heb ik zo veel nostalgie, dat ik toch diamond als mijn favoriet beschouw.
 
Reactiescore
614
Silver (die je nog op zo’n mega gameboy speelde) en leaf green blijven toch wel mijn favorieten.

Denk puur door het jeugdsentiment overigens. Niet per se door iets anders. Ohja en de pokemons zagen er nog wat realistischer uit (in hoeverre dat dat kan). Vind nu dat ze echt rare schepsels maken.
 
Reactiescore
1.015
Always Gen 1, ook omdat Pokemon voor mij gedeeld staat met het trekken van kaarten en dan de Wizards of the Coast packs die voor altijd onovertroffen zullen zijn. (Aquapolis, Skyridge, Neo, Base set... beste artworks). Op showdown als legit cloner en fanatiek ex-VGC inderdaad gen 4 als je enkel en alleen naar de spellen kijkt. Beste Roms op zich zijn sommige hack roms, omdat ze kneiter moeilijk zijn en sommigen (bijna) onmogelijk voor Nuzlockes.
 
Reactiescore
2.386
Emerald, Platinum en Black voor mij hoor. Pfff nostalgie, zou beter nog eens wat Pokémon spelen in mijn leven, da's pas rustgevend.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Waarom mogen we geen huisdieren in een topic zetten @The Minion , zijt gij anti plezier?!
 
Reactiescore
3.586
Plaats ik het maar even hier.


Afgelopen zomer en alsnog hield/houdt Jannes een hand boven haar hoofd, want ze werd uitgedaagd door anderen en ze is van binnen een aardig en lief mens.

Je haalt aan Rebecca stamgenoten aanviel maar je schets er wel weinig context bij. Ik wil niet doen alsof Beccie een heilige is maar weet wel ze ene Martijn die bij haar in de stam zat aanviel omdat die prive informatie aan het delen was met jan en alleman. Iets wat we Martijn wel meer zien doen over verschillende mensen.

Dat gezegd zijnde kan ik iedereen met het hand op het hart meedelen Beccie haar gekke uitspraken over IS of wat dan ook 1 grote joke zijn langs haar kant. Als je ze kent, echt kent is het echt waar mss wel de liefste persoon ik ben tegen gekomen in 10 jaar TW en ze hartstikke mee leeft met alle onschuldige mensen in de wereld. Wat niet wegneemt dat ik begrijp mensen haar verschrikkelijk irritant vonden posten al mis ik haar post's toch heel erg. Gelukkig voor vele kan ik zeggen dat de kans klein is je ze ooit nog zult zien voorbij komen, al denk ik dat stiekem mensen haar toch ook weer gaan missen. Beccie en Martin (Tove Stryke/Amber Heart) waren trouwens ook beste vrienden jaren lang die zelfs camde op skype. Martin die invalide was en enorm graag gezien was bij iedereen, mss eens luidop nadenken wat zo'n persoon te zoeken heeft bij zo'n slecht persoon als FireDrakan. Mss hebben mensen haar te snel afgeschreven en nooit de echte haar leren kennen.

Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.

Je kan ook gewoon de vraag beantwoorden zonder Jannes erbij te betrekken en ALWEER een zinloze discussie te starten.

Was inderdaad beter geweest ja.
 
Reactiescore
2.509
Waarom mogen we geen huisdieren in een topic zetten @The Minion , zijt gij anti plezier?!

Verdikke Rob. ik mag mijn eigen meldingen niet wegwerken. Nu moet ik wachten op Duckje. Voor plezier in de praathoek. Ik verwacht op een wereld gerelateerd forum ook wereld gerelateerde inhoud.

Je mag prima een topic maken waarbij je (huis)dieren aan een account koppelt, dat lijkt me nog best interessant. Zolang de afbeeldingen nog enig sinds door de beugel kunnen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik verwacht op een wereld gerelateerd forum ook wereld gerelateerde inhoud.
Nuja ook niet heel erg onlogisch dat AF uitsterft, over wat moeten we nog praten wereld gerelateerd.. Beetje spam topics moet toch wel kunnen? En zeg niet dat daar een geschiktere plaats voor is, want als ik een topic zie in het vrije forum klik ik -en vele anderen- er al gewoon niet op. Lekker spammen met wat spelers die op dezelfde wereld spelen en je anders nooit contact mee zou hebben, einde van de wereld toch niet? :sad:
 
Reactiescore
3.586
Zojuist heeft het AF van W73 zijn dieptepunt al bereikt. Jannes gaat zich uitweiden over zijn natte droom: “Beccie”. Wat een verschrikking.

Beccie zal dit niet lezen nog ooit te weten komen hierover een discussie is. Ik heb hier niets te winnen in zulke opzichten. Geef gewoon mijn mening en kijk op dit onderwerp. Dus je kinderachtige insinuaties mag je voor jezelf houden.
 
Reactiescore
2.509
Nuja ook niet heel erg onlogisch dat AF uitsterft, over wat moeten we nog praten wereld gerelateerd.. Beetje spam topics moet toch wel kunnen? En zeg niet dat daar een geschiktere plaats voor is, want als ik een topic zie in het vrije forum klik ik -en vele anderen- er al gewoon niet op. Lekker spammen met wat spelers die op dezelfde wereld spelen en je anders nooit contact mee zou hebben, einde van de wereld toch niet? :sad:

Ik zal het intern eens overleggen wat we met deze topics gaan doen. Ik was nog online toen je het topic maakte ik heb jullie dus even je momentje gegund ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik zal het intern eens overleggen wat we met deze topics gaan doen. Ik was nog online toen je het topic maakte ik heb jullie dus even je momentje gegund ;)
En toch niets liken, dierenhater!! Maar is fijn dat je het wilt overleggen, extra activiteit nooit slecht toch, al snap ik dat topics zoals "hallo ik heb net frieten gegeten" oid wel direct gesloten worden haha
 
Bovenaan