Praattopic

DeletedUser

Guest
Die 9 keer verdediger van de dag is nu ook niet zo moeilijk... je hebt maar 1 concurrent die ook onder vuur ligt, dus ofwel ben jij het ofwel capper :p

Zie maar eens al die aanvallen af te slaan. Dat is meer mijn punt:p
 

DeletedUser

Guest
Mijn stam wilt niet zo goed meehelpen:( lijkt wel alsof ze allemaal al van de kaart verdwenen zijn...
 

DeletedUser

Guest
Ik doe mijn best, maar TBR zijn blijkbaar vooral nachtbrakers. Misschien vandaar dat ze zo'n goede stam zijn:p
 

DeletedUser

Guest
En die Capper is aan het breken, eeeeujh! :p

Ohh, die arme Ebedo al aan het 'kneuten' dat er ook 's nachts aanvallen aankomen, ocharme die jonge toch! Kan TBR niet aan doen dat je tot op het einde van de wereld je zo goed verstopt had ergens in een uithoek hé :D
 

DeletedUser

Guest
En die Capper is aan het breken, eeeeujh! :p

Ohh, die arme Ebedo al aan het 'kneuten' dat er ook 's nachts aanvallen aankomen, ocharme die jonge toch! Kan TBR niet aan doen dat je tot op het einde van de wereld je zo goed verstopt had ergens in een uithoek hé :D

:eek::eek:
 

DeletedUser26555

Guest
En dan nog Dietrix hebben jullie geen positieve stats, how is it possible?:p

274000 dorpjes tegen 11388

Jullie kunnen makkelijk 100 k clears op de been brengen :p
Slopen die handel
 

DeletedUser

Guest
Goh, dat komt omdat er nog maar een stuk of 10 van de TBR spelers effectief edelen/aanvallen... als ik mijzelf als voorbeeld neem dan heb ik in 2010 voor het laatst een vijand aangevallen...

Mijn eeuwig respect dan ook voor de TBR spelers die ondertussen (ja, al de laatste 2-3 jaar sinds het einde van de grote stammenoorlogen en het instorten van resist + het 100% zeker was dat de TBR/KH/KOC kant de wereld ging winnen) 1 voor 1 die resterende spelers aan het opruimen zijn!
Ze zijn nog met weinig, maar blijven de motivatie toch opbrengen! :)

Ebedo ligt helemaal in het Zuid-Oosten, kost tijd voor de actieve spelers om daar naartoe te trekken... hij ziet bijna alle clears dan ook laaaang voor aankomst vertrekken. Het is ook een stuk van w2 waar bijna elke speler een volledig continent heeft/had.
Als dan de TBR spelers naast hem niet met hun mega clusters aanvallen is dat wel een groot voordeel :p

Maar je hebt gelijk ze Timothy. Er zou gerust iemand vv kunnen nemen van een groot inactief account naast hem en het hem in één keer pak moeilijker maken... maja, een def account vna 10k dorpen, volledig in cluster, heel actieve speler, ... heb ik geen zin meer in! Iedereen weet toch hoe het uiteindelijk gaat eindigen en wie herinnert zich nog de naam van één van die tientallen spelers die voor Ebedo nog zijn verdwenen de laatste jaren? Niemand toch... hij rekt het einde gewoon nog langer, want een speler als MAD MAD stopt niet voor hij klaar is ;)
 

DeletedUser

Guest
Def account van 10k dorpen, had ik dat maar Dietrix. Ik had ooit voorgenomen trouwens bij de 100 miljoen te stoppen, maar dat gunde Flock me blijkbaar niet dus ben ik maar even actief doorgegaan. Verder weet inderdaad iedereen hoe het gaat eindigen, maar met 11k aan dorpen duurt dat wel tot 2014.
 

DeletedUser

Guest
Als jij zo actief blijft zal het inderdaad nog wel zeker duren tot 2014 (is ook nog maar 2 maand). Maar aangezien je sinds 2008 ook al aan het spelen bent moet je nu toch ver afgestudeerd zijn of langzaam het zinloze inzien van de energie die je er nu nog elke dag insteekt?... alé, iedereen zijn hobby natuurlijk :)

Ik wens je alvast veel succes in deze strijd! Dat je er mag uithalen wat je er zelf nog in zoekt ;)
 

DeletedUser53052

Guest
En dan nog Dietrix hebben jullie geen positieve stats, how is it possible?:p

274000 dorpjes tegen 11388

Jullie kunnen makkelijk 100 k clears op de been brengen :p
Slopen die handel

Op de oudere werelden is aantal clears in functie van aantal dorpen/punten omgekeerd evenredig hoor :p
Puur vanwege minder activiteit
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor studeer nog steeds:) maar tijd zat om het te doen en het gaat niet ten koste van andere zaken, dus maakt mij niet zoveel uit:p
 

DeletedUser

Guest
Nee idd ik denk ook dat Edebo de wereld gaat winnen!

Hij heeft nu de drukste/actiefste maanden van zijn tw leven! Op het 'belangrijkste' moment van w2! :p
 
Bovenaan