Praattopic

DeletedUser

Guest
Het enige wat ik weet is dat er nog 5 spelers omzeep moeten om een wereld met enkel _TBR_ in te hebben! :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het echt bizar hoe lang jullie het volhouden, ik ben met de val van resist lekker gestopt :D Dietrix leeft nog steeds, flock ook zag ik..
 

DeletedUser66026

Guest
Hmm top 2 zit bijna aan 200 miljoen punten per speler toch een prestatie

en max dorpen staat ergens in 16000

Ik vraag me toch effe af hoe jullie in godsnaam zo'n account nog kunnen onderhouden? :p
 

DeletedUser

Guest
De spanning stijgt met nog maar 3 spelers buiten _TBR_, waarvan eentje met maar 2 dorpen:p
 

DeletedUser

Guest
Hmm top 2 zit bijna aan 200 miljoen punten per speler toch een prestatie

en max dorpen staat ergens in 16000

Ik vraag me toch effe af hoe jullie in godsnaam zo'n account nog kunnen onderhouden? :p

als je vanaf begin af aan je account al op orde hebt stelt het niets voor hoor! of je nou 1000 dorpen hebt of 10000 :p no diffrence :cool:
 

DeletedUser

Guest
Flock wil jij ff helpen met het slopen van die Edebo? Maak er is ff een einde aan! :D
 

DeletedUser

Guest
Hoe actief zijn jullie nou nog? en wordt er nog gevochten? stam zal ook wel dood zijn.
Pippi, leef jij nog?
 
Reactiescore
556
zeg hoe zit het hier? ^^
nog steeds geen einde? :p
 

DeletedUser

Guest
Flock wil jij ff helpen met het slopen van die Edebo? Maak er is ff een einde aan! :D

MAS MAD, max-boy, Koochy81, Peeman, jobo35, loots, laserbeak en Masterz0r moet toch genoeg zijn. Maar hij luistert wel naar je:p
 

DeletedUser

Guest
Ah jij speelt nog op Ebedo zeker?

Hoe voelt dat bij de laatste 2 tegenstanders van TBR op deze wereld zijn? :)
Het onvermijdelijke zo lang mogelijk uitstellen? ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe raad je het zo? Een fantastisch gevoel:p. 2014 moet makkelijk gehaald worden, maar in dit tempo duurt het wel tot 2015.
 

DeletedUser

Guest
Jah, kan je niet ff helpen met het edelen van Capper? :p

Wel zwak! Nu al niet meer geloven dat je de eindoverwinning binnen kan halen! Je geeft ook snel op! :D
 

DeletedUser

Guest
Probeerde ik, maar mijn dorpje ver weg in C98 werd gelijk gekaapt:p. Als je de teller elke dag weer boven de 1000 clears ziet verschijnen en over het algemeen boven de 2000 zou je wel anders praten. Ondertussen al 9 keer op rij verdediger van de dag, is ook wat waard.
 

DeletedUser

Guest
Die 9 keer verdediger van de dag is nu ook niet zo moeilijk... je hebt maar 1 concurrent die ook onder vuur ligt, dus ofwel ben jij het ofwel capper :p
 

DeletedUser34457

Guest
Jullie mogen blij zijn dat ik geen vv's meer draai :p

Nanda
 
Bovenaan