Praattopic

DeletedUser52747

Guest
Dus na het inlijven van de toppers van LOF zien we hier een fusie tussen reborn en gekende topstam RH, het is te zien dat alle toppers zich verzamelen in 1 stam.

Rouches, YNM en Peerke distantiëren zich wellicht wijselijk van deze...bende?
 

DeletedUser52747

Guest
2 stammen op hun retour die nu maar samen....op hun retour gaan zijn?
 

DeletedUser26555

Guest
Dus na het inlijven van de toppers van LOF zien we hier een fusie tussen reborn en gekende topstam RH, het is te zien dat alle toppers zich verzamelen in 1 stam.

Rouches, YNM en Peerke distantiëren zich wellicht wijselijk van deze...bende?

Wandex jou uitzonderlijke nieuwsgierigheid is ongepast. Ik zou voorstellen dat als u meer info wenst te verschaffen u de leiding contacteert en dat u voor de rest uw mond houd over deze situatir. Ik ben het arrogante gedoe van u en uw stam meer dan moe en dit moet nu stoppen.


En jannes rh bestaat nog als naam deze leden stasn onder bescherming
 

DeletedUser

Guest
Er gebeurt momenteel van alles in W12. Er is gerommel in 2 stammen waar wij in beide gevallen oorlog mee hebben. Natuurlijk is er nieuwsgierigheid en speculatie vanuit onze kant. Hoe pakt dit alles uit voor ons? Waar liggen de kansen/bedreigingen? En natuurlijk komt er hier op het AF het nodige aan propaganda bij kijken. Aangezien de leiding de vuile was natuurlijk niet buiten hangt, rest slechts speculatie.

Zodra de rook is opgetrokken zal er meer duidelijk worden. Wel vraag ik me af wat de voormalig nummer 1 stam met spelertjes als Sacerdote en Chief matsu moet. Zijn dat spelers die een opening kunnen forceren? Tovert Reborn hier nog een briljant plan uit de hoge hoed?

Wandex is, zoals hierboven werd geklaagd inderdaad een arrogante kwast, maar waarom ook niet? De laatste massa wist hij lachend te pareren, waarna hij de voornaamste aanvaller het vel over de oren trok. Binnen Mercy vinden wij het prima wanneer dergelijke harde spelers hoog van de toren blazen, zolang ze maar blijven presteren.

Wij hebben in het verleden ook te maken gehad met een arrogante tegenstander. Hoe hebben wij dat opgelost? Door hem compleet weg te vegen.

In het centrum van W12 is een nieuwe stam ontstaan, ~DAK~ . Hoewel nog klein, zit daar potentie. Gaan daar uiteindelijk alle sterke reborn spelers eindigen?? Het zou voor nieuw elan kunnen zorgen. Interessante tijden dus..
 

DeletedUser

Guest
mensen die weten waarom het is gebeurt weten het met een reden en de mensen die het niet weten gaat het geen flikker aan dus
die weten het niet :) en je kan wel zeggen dan hij arrogant mag zijn omdat hij een massa heeft overleefd
gratz .... de meeste rh leden hebben meer gehad dan hem en staan er nog hebben mischien veel verloren maar ze zijn klein en een grotere stam als mercy heeft als voordeel dat ze meer troepen hebben dus de enige die arrogant mogen zijn zijn rh
kijk maar hoe een kleine stam familieland ff heeft laten krimpen
 

DeletedUser52747

Guest
Arrogant, ik?

Welnee, plaagstootjes, meer niet. Wat er zich nu in Reborn of Dak afspeelt is inderdaad gissen. Wel is duidelijk dat er in Dak zich de nodige kwaliteit aan het verzamelen is, zoals Gob al aangaf, een stam met potentie.

Het voormalige (want nu in Reborn/Dak) RH heeft het inderdaad netjes gedaan tegen Familie, hoewel ze uiteraard konden profiteren van de druk die Reborn vanuit het noorden op PHX kon leggen+de nodige externe def vanuit Reborn en L.Goossens.

Nu zowat elke speler die niet in mercy of PHX zit zich aan het verzamelen is in Reborn/Dak (inactief of niet) zijn de scheidslijnen in de wereld voor een ieder duidelijk te zien. Beide kampen beheersen ongeveer 50% van de wereld, de strijd ligt wat dat betreft nog volledig open.
 
Reactiescore
3.586
Wel vraag ik me af wat de voormalig nummer 1 stam met spelertjes als Sacerdote en Chief matsu moet. Zijn dat spelers die een opening kunnen forceren?

Je moet niet enkel spelers in je stam aannemen voor hun punten/skils maar je kan ze ook aannemen omdat je ze mag niet alles moet een extreem voordeel worden.


Het voormalige (want nu in Reborn/Dak) RH heeft het inderdaad netjes gedaan tegen Familie, hoewel ze uiteraard konden profiteren van de druk die Reborn vanuit het noorden op PHX kon leggen+de nodige externe def vanuit Reborn en L.Goossens.

Het niet minimaliseren zo kan je ook zeggen dat indertijd mercy en TNE konden profiteren van elkaar door RH tegelijkertijd aan te vallen :D

Het blijft gewoon knap dat zo'n kleine stam zo'n groot acc aankon met een nog grotere stam.
 

DeletedUser

Guest
Het voormalige (want nu in Reborn/Dak) RH heeft het inderdaad netjes gedaan tegen Familie, hoewel ze uiteraard konden profiteren van de druk die Reborn vanuit het noorden op PHX kon leggen+de nodige externe def vanuit Reborn en L.Goossens.

dit was in begin niet zo en kleine accs kunnen van groot belang zijn als spelers weten wat ze doen
je hoeft niet troepen te hebben om waarde te hebben
 

DeletedUser60435

Guest
En toen waren we nog met 64...

Account van jeffrey-01 is afgevallen...
 

DeletedUser

Guest
yep
maar we hadden ook wel eens 100+ leden gezzelig maar
praktisch is anders
 

DeletedUser26555

Guest
Arrogant, ik?

Welnee, plaagstootjes, meer niet. Wat er zich nu in Reborn of Dak afspeelt is inderdaad gissen. Wel is duidelijk dat er in Dak zich de nodige kwaliteit aan het verzamelen is, zoals Gob al aangaf, een stam met potentie.

Het voormalige (want nu in Reborn/Dak) RH heeft het inderdaad netjes gedaan tegen Familie, hoewel ze uiteraard konden profiteren van de druk die Reborn vanuit het noorden op PHX kon leggen+de nodige externe def vanuit Reborn en L.Goossens.

Nu zowat elke speler die niet in mercy of PHX zit zich aan het verzamelen is in Reborn/Dak (inactief of niet) zijn de scheidslijnen in de wereld voor een ieder duidelijk te zien. Beide kampen beheersen ongeveer 50% van de wereld, de strijd ligt wat dat betreft nog volledig open.

ohh en niet vergeten we hadden eens een massa gedaan en waar stond de mercy os ja bij zswader...

wat deden jullie vroeger toen mercy nog 1 geheel was? ons aanvallen van 2 kanten zowel rechts en links zoals jullie nu weer doen het koppeltje mercy en phx
 

DeletedUser

Guest
Wat is er nu weer gebeurd.
Steeds als ik zie dat Dyanieck nog leeft, moet hij maar blij zijn dat hij het zolang heeft vol kunnen houden.
 

DeletedUser

Guest
oscar jij was ook al tijdje terug weg gegaan :) was ooit je moraal breker maar nooit echt gedaaan :)
 

DeletedUser

Guest
huh? allez dan ben ik maar blij zeker hahaha

Ja, jij was iets van 60000 punten met 6 dorpen. Je lag in C91 toen ik je wilde gaan edelen.
Ik claimde je, maar toen stuurde Knight.et een PM naar me dat ik je niet mocht edelen omdat jullie samen op 1 account zouden gaan spelen. Dit is dus nooit gebeurd en leef je dus nog. :p
Verder vind ik wel dat jij echt gigantisch snel ben gegroeid.
Volgens mij ben je namelijk nog later gestart dan mij. Ik denk dat je nu rond de 3 jaar bezig ben en je staat toch al heel hoog.

oscar jij was ook al tijdje terug weg gegaan :) was ooit je moraal breker maar nooit echt gedaaan :)

Ik ben al heel wat maanden gestopt op W12 ja. :p
Ja, dat zou best kunnen haha. Er viel alleen niet zoveel meer te edelen, dus daarom heb ik je denk ik nooit gevraagd.
 
Bovenaan