Praattopic

DeletedUser60435

Guest
Ja, jij was iets van 60000 punten met 6 dorpen. Je lag in C91 toen ik je wilde gaan edelen.
Ik claimde je, maar toen stuurde Knight.et een PM naar me dat ik je niet mocht edelen omdat jullie samen op 1 account zouden gaan spelen. Dit is dus nooit gebeurd en leef je dus nog. :p
Verder vind ik wel dat jij echt gigantisch snel ben gegroeid.
Volgens mij ben je namelijk nog later gestart dan mij. Ik denk dat je nu rond de 3 jaar bezig ben en je staat toch al heel hoog.



Ik ben al heel wat maanden gestopt op W12 ja. :p
Ja, dat zou best kunnen haha. Er viel alleen niet zoveel meer te edelen, dus daarom heb ik je denk ik nooit gevraagd.

november 2011 dacht ik... Heb eigenlijk maar 1x het echt zwaar gehad en dat was met het overlopen van Deswa naar TNE want toen kreeg ik er wel tegen mijn tanden :D

Nuja de strijd van nu is gans anders ook en Mercy toont over wel degelijk goeie spelers te beschikken dus aan mij/ons om er iets aan proberen te doen he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.582
november 2011 dacht ik... Heb eigenlijk maar 1x het echt zwaar gehad en dat was met het overlopen van Deswa naar TNE want toen kreeg ik er wel tegen mijn tanden :D

Nuja de strijd van nu is gans anders ook en Mercy toont over wel degelijk goeie spelers te beschikken dus aan mij/ons om er iets aan proberen te doen he ;)

Waarvoor dank aan mercy dat zei ons nap verzoek ge accepteert hebben om deze verrader weg te werken van w12.
 

DeletedUser26555

Guest
De periode van de swa was dat na of voor snicosna?

Ik denk dat ik het toen heb gemist
 

DeletedUser26555

Guest
toch al minimum 5jaar ;)

Wel dat kan ik opmaken uit men creatie van forum account die staat ongeveer gelijk aan start van w12 :p


Wereld 12

Beste spelers,

Wegens het grote succes van Wereld 11 komt ook de volgende wereld er al weer aan!
Wereld 12 starten op dinsdag 3 februari 2009


het vreemde is dat wereld 12 dus 3 februari 6 jaar oud wordt en ook op een dinsdag :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67299

Guest
veel te rustig vindt ik :( ben wel al terug even niet online geweest op w12 maar goed :p
 
Bovenaan