Praattopic

DeletedUser

Guest
Bij mij is het ook rustig in C72/C80/C81/C90/C91/C92/C93 :p
 
Reactiescore
0
Wel een beetje weinig OS :p
Mercy heeft toch veel meer dorpen als ik me niet vergis :)
Die aanval was al een week aan het opbouwen, dus een deel van de OS was al op zijn plaats natuurlijk.
Verder moesten een hoop stamgenoten hun def reorganiseren, waardoor veel def pas later op gang kwam. Vooral rond de kerst en de afgelopen week is er erg veel OS aangekomen.

Nee, je hoort mij niet klagen over OS door Mercy. Zoals in het verleden A.N.R., Fobie, War! en vele andere stammen gemerkt hebben is Mercy. altijd goed geweest in het ondersteunen van bedreigde stamgenoten.
Zolang je als frontspeler duidelijk maakt er zelf alles aan te doen, en voor de OS zorgt alsof het je eigen troepen zijn, kun je bij Mercy. rekenen op heel veel OS, ook al moet het een week lopen naar je dorpen! :)
 

DeletedUser35381

Guest
Bij mij slaat de verwarring nu echt toe. Mijn kaliber? W12 is mijn eerste wereld, en ik ben het spelletje nog steeds aan het leren.
Bedoel je nu echt dat de rest van W12 nog slechter is?

Ja, dat is precies wat ik bedoel. Wat ik tot nu toe zelf ben tegengekomen (TNE) was zeer bedroevend en niet noemenswaardig. Verder viel de ene na de andere Mercy speler door een mass van Play.

Overigens: Mercy. heeft bij Kevintje80, jouw gewaardeerde stamgenoot, ook vele off-dorpen in hun eigen dorp geveegd. Dus het komt ook in de beste stammen voor, nietwaar?

We hadden het nu niet over Kevin, maar over jou.

En het is geen geluk dat die aanvalsstop er tussen in zat. Het was gewoon stom van Play om een massa in te zetten een week voor een aanvalsstop.
Hadden jullie nou echt verwacht dat ik zo snel de handdoek zou gooien zodat jullie nog voor de kerst de zaak konden opvegen? :D

Vandaar dat 'geluk' tussen aanhalingstekens stond... Maar goed, je dorpen lag in puin, je verloor redelijk wat dorpjes, we haalden veel ODA op je, dus ik was een tevreden man hoor :) En ja, je hebt nu een weekje je dorpjes kunnen herbouwen, dacht je nu echt dat we zo snel de handdoek in de ring zouden gooien? :D
Wordt nog een leuk jaar.

Nee, je hoort mij niet klagen over OS door Mercy. Zoals in het verleden A.N.R., Fobie, War! en vele andere stammen gemerkt hebben is Mercy. altijd goed geweest in het ondersteunen van bedreigde stamgenoten.

Opzich mag dat ook wel als je je hele bestaan al bent aan recruiten. Je hebt als stam 25.000 dorpen meer dan Play, bijvoorbeeld. Maar goed, dat heeft ons nog nooit tegengehouden.
 

DeletedUser

Guest
Nee, je hoort mij niet klagen over OS door Mercy. Zoals in het verleden A.N.R., Fobie, War! en vele andere stammen gemerkt hebben is Mercy. altijd goed geweest in het ondersteunen van bedreigde stamgenoten.
Zolang je als frontspeler duidelijk maakt er zelf alles aan te doen, en voor de OS zorgt alsof het je eigen troepen zijn, kun je bij Mercy. rekenen op heel veel OS, ook al moet het een week lopen naar je dorpen! :)

Das mooi, maar mag ik dan klagen over jullie aanvallen :confused: War cry en scheldetrappes gooien iets minder dan 20 clears op 1 dorp, beschadigen muur niet eens en als ik dan om meer aanvallen vraag krijg ik niks :mad:

Kan je niet even regelen dat ik nog wat aanvallen krijg in C93, ookal heb ik daar maar 2 dorpen :D
 

DeletedUser35251

Guest
Hoe is jullie kerst, oud/nieuwjaar geweest? Of verpest ik jullie discussie nu :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er al 1 een keer van energy gehad :mad:
En heb er nu ook alweer een staan :mad:
 

DeletedUser37502

Guest
Op 02.01.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.051.572 eenheden)!

Mijn excuses dat je die fel-begeerde Verdediger Award gisteren toch niet hebt mogen ontvangen.
Voor klachten hierover kunt U zich het beste vervoegen bij het Klachten-Loket van de stam Play, of persoonlijk bij de accounts The Surgeon, Vito Corleone, Tirroj3 en Bad Wolf. :)


We moeten toch eerst zaaien voordat we oogsten, althans ik heb het advies van phalanx opgevolgd hahaha. :p

Het rode stukje bijgevoegde tekst zou ook mooi op je profiel staan (het is maar een voorstel). :p Waren het nou 31 dorpen of 34 dorpen totaal! :D

Verdediger van de dag

Op 16.12.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (7.049.586 eenheden)!

Op 18.12.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.292.619 eenheden)!

Op 19.12.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (9.170.797 eenheden)!

op 20.12.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.282.177 eenheden)!

Loser van de dag

Op 21.12.2011 heb jij als speler de meeste dorpen in deze wereld verloren
 
Reactiescore
0
We moeten toch eerst zaaien voordat we oogsten, althans ik heb het advies van phalanx opgevolgd hahaha. :p

Het rode stukje bijgevoegde tekst zou ook mooi op je profiel staan (het is maar een voorstel). :p Waren het nou 31 dorpen of 34 dorpen totaal! :D

Verdediger van de dag

Op 16.12.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (7.049.586 eenheden)!

Op 18.12.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.292.619 eenheden)!

Op 19.12.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (9.170.797 eenheden)!

op 20.12.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.282.177 eenheden)!

Loser van de dag

Op 21.12.2011 heb jij als speler de meeste dorpen in deze wereld verloren

Volgens TW-stats waren het 27 dorpen; volgende keer graag eerst de feiten checken voordat je je onzin op het forum gooit. :rolleyes:
En of dat het record van die dag was zullen we nooit weten, want jij wacht subtiel tot ruim een week later om met dit soort beweringen te komen, zodat niemand kan verifiëren of er niet een andere speler op heel W12 was die meer dorpenverlies had die dag.

Het forum mag dan Politiek & Propaganda heten, maar dat is nog geen vrijbrief om zomaar leugens en andere onzin op het forum te zetten.
Jouw posts worden in het algemeen toch al met een korreltje zout genomen, maar door dit soort larie maak je je helemaal ongeloofwaardig. :)

Ik wacht rustig op je correctie en excuses!
 

DeletedUser37502

Guest
Volgens TW-stats waren het 27 dorpen; volgende keer graag eerst de feiten checken voordat je je onzin op het forum gooit. :rolleyes:
En of dat het record van die dag was zullen we nooit weten, want jij wacht subtiel tot ruim een week later om met dit soort beweringen te komen, zodat niemand kan verifiëren of er niet een andere speler op heel W12 was die meer dorpenverlies had die dag.

Het forum mag dan Politiek & Propaganda heten, maar dat is nog geen vrijbrief om zomaar leugens en andere onzin op het forum te zetten.
Jouw posts worden in het algemeen toch al met een korreltje zout genomen, maar door dit soort larie maak je je helemaal ongeloofwaardig. :)

Ik wacht rustig op je correctie en excuses!


Kan je het niet hebben dat je ook de verliezer van de dag was, ondanks niet alle treinen scherp getimed waren? :rolleyes:
Er bestaat stats waarbij je de verliezer van de dag en van deweek terug kan zien ga zelf maar zoeken waar je dat kan vinden, dus niks leugens.

Meneer voelt zich beledigd omdat er wat feiten op tafel komen, dus je aantijgingen over leugens is onzin. Volgens mij zet je eerder jezelf voor lul dan dat ik dat in dit geval doe, omdat je het simpelweg niet kan hebben dat de feiten hard zijn. Voor het eerst in de tw-carriere van mangar laat hij zich hier behoorlijk slippen (ga zo door).

Zijn die 2 overnames van gisteren ook leugens :confused:

Naar mijn mening ben je gefrusteerd omdat je weet dat je het toch niet gaat redden op w12 mits je naar de rim gaat verhuizen, want zelfs met alle stamdef die mercy heeft ga jij het hier niet redden.
Wedje leggen?
 
Reactiescore
0
Er bestaat stats waarbij je de verliezer van de dag en van deweek terug kan zien ga zelf maar zoeken waar je dat kan vinden, dus niks leugens.

Kijk gewoon op TW-Stats: --> Verliezen Magnar en ga de dorpen tellen die ik 21 december verloren heb.
Tellen lukt toch nog wel?? :D
En wanneer je toch blijft volhouden in je leugens, kom dan gewoon met bewijzen aan. Of wees een heer, erken je ongelijk, en bied gewoon je excuses aan voor je leugentjes.

En voor wie nieuw is op het AF van W12 even een toelichting bij Yournightmare:
- Ex-leider van War!, die door slecht recruiteren en totaal mislukte diplomatie persoonlijk War! naar de filistijnenen geholpen heeft
- Koploper op de ranglijst van W12, maar alleen door dorpen tot 10.495 punten uit te bouwen. Geeft wat minder troepen om de stam te helpen, maar de positie op de ranglijst is voor deze speler belangrijker dan troepen.
Voor mij blijft Peerke01 gewoon de onbetwiste koploper van W12.
- Een speler die volledig door stamgenoten en bondgenoten ingesloten ligt (fijn hé, die BG met Done!), en dus sinds juni 2011 geen ander dorp heeft kunnen pakken dan alleen barbaren-dorpen en interns. --> Overname stats Yournightmare
- Een speler die zijn kick moet halen uit het doen van v.v. van stamgenoten, en omdat ie op de Nederlandse Antillen woont gebruik maakt van het tijdsverschil door om 5 uur 's nachts treintjes te versturen. En dan roept hoe slecht de tegenstander is omdat die niet om 6 uur opstaat om te lopen deffen.

Kortom, een zwaar gefrustreerde speler, die eigenlijk uitgespeeld is op W12 door opnieuw verkeerde diplomatie, en die dus alleen het AF nog heeft om een een grote mond op te zetten.
Ik wacht op je excuses, en tot dan zal ik me niet meer verlagen om nog op een post van jou te reageren.
 

DeletedUser37502

Guest
Kijk gewoon op TW-Stats: --> Verliezen Magnar en ga de dorpen tellen die ik 21 december verloren heb.
Tellen lukt toch nog wel?? :D
En wanneer je toch blijft volhouden in je leugens, kom dan gewoon met bewijzen aan. Of wees een heer, erken je ongelijk, en bied gewoon je excuses aan voor je leugentjes.

En voor wie nieuw is op het AF van W12 even een toelichting bij Yournightmare:
- Ex-leider van War!, die door slecht recruiteren en totaal mislukte diplomatie persoonlijk War! naar de filistijnenen geholpen heeft
- Koploper op de ranglijst van W12, maar alleen door dorpen tot 10.495 punten uit te bouwen. Geeft wat minder troepen om de stam te helpen, maar de positie op de ranglijst is voor deze speler belangrijker dan troepen.
Voor mij blijft Peerke01 gewoon de onbetwiste koploper van W12.
- Een speler die volledig door stamgenoten en bondgenoten ingesloten ligt (fijn hé, die BG met Done!), en dus sinds juni 2011 geen ander dorp heeft kunnen pakken dan alleen barbaren-dorpen en interns. --> Overname stats Yournightmare
- Een speler die zijn kick moet halen uit het doen van v.v. van stamgenoten, en omdat ie op de Nederlandse Antillen woont gebruik maakt van het tijdsverschil door om 5 uur 's nachts treintjes te versturen. En dan roept hoe slecht de tegenstander is omdat die niet om 6 uur opstaat om te lopen deffen.

Kortom, een zwaar gefrustreerde speler, die eigenlijk uitgespeeld is op W12 door opnieuw verkeerde diplomatie, en die dus alleen het AF nog heeft om een een grote mond op te zetten.
Ik wacht op je excuses, en tot dan zal ik me niet meer verlagen om nog op een post van jou te reageren.


Excuses na deze reactie? Over mijn lijk magnar ik haal 4 dorpjes teveel aan en dan kom jij met zo`n belachelijke opsomming die bijna nergens op slaat.

Het zijn er inderdaad 27 alleen doet dat niets af van het feit af dat je de verliezer van de dag was (daar draaide de reactie om). Als je dan zo trots bent op je verslagen tegenstander vermeld er dan ook even bij dat je op 1 van die dagen de meeste dorpen hebt verloren. Of is je trots daar te groot voor?

-Voor de duidelijkheid Foretold had min of meer de volledige touwtjes in handen niet ik (ook al heb ik wat foutjes gemaakt).
-Hoe durf jij het over internen te hebben je bent er zelf 1 pursang oftewel een profiteer ik offer me op voor de stam jij misbruikt je stam. Jij hebt nog geen enkele fatsoenlijke tegenstander verslagen op w12 dus aub mondje dicht hierover.
De rest ga ik niet op in dat gefrusteerde geratel van je zal me verder een zorg zijn.

Ik ben overigens fanatiek en gebrand niet gefrustreerd laat dat even helder zijn.

S6 met het deffen in 2012 op w12. We zullen het zien hoe lang je het gaat volhouden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan