Praattopic

DeletedUser58393

Guest
hoezo laatste :confused: heb maar 1 lopende waarschuwing staan, en die komt van W24 :p

Maar Mercy valt wel tegen vandaag, 17 aanvallen op 1 dorp, 7 gehad niet eens muur geraakt :D

gast dat kan ik ook zien weet je nog XD:D
 

DeletedUser

Guest
Wat een mooie prestatie

bedankt phalanx44 realghost padmos L.GOOSSENS

Huidige awards

Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (3.615.290 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
Behaalde dagelijkse awards
 

DeletedUser

Guest
Lekker bezig jongen, we zullen Mercy nog versteld doen staan :p
 

DeletedUser

Guest
is te zien of ze mij nog wel kunnen aanvallen

een slordige 560 clears:D
 

DeletedUser

Guest
2012 is kennelijk vechtend ingezet :D

war-stop is over. En daar gaat ie!

Gelukkig nieuwjaar trouwens; 1ste keer dit jaar dat ik online ben.
 
Reactiescore
0
Wat een mooie prestatie

bedankt phalanx44 realghost padmos L.GOOSSENS

Huidige awards

Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (3.615.290 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
Behaalde dagelijkse awards

Op 02.01.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.051.572 eenheden)!

Mijn excuses dat je die fel-begeerde Verdediger Award gisteren toch niet hebt mogen ontvangen.
Voor klachten hierover kunt U zich het beste vervoegen bij het Klachten-Loket van de stam Play, of persoonlijk bij de accounts The Surgeon, Vito Corleone, Tirroj3 en Bad Wolf. :)
 

DeletedUser

Guest
Op 02.01.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.051.572 eenheden)!

Mijn excuses dat je die fel-begeerde Verdediger Award gisteren toch niet hebt mogen ontvangen.
Voor klachten hierover kunt U zich het beste vervoegen bij het Klachten-Loket van de stam Play, of persoonlijk bij de accounts The Surgeon, Vito Corleone, Tirroj3 en Bad Wolf. :)

damn


had het al door :(

nuja jullie bezorgden me al wat dus is goed:)

zit er alweer vandaag

Huidige awards

Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (64.817 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen
 

DeletedUser

Guest
En ik niet :(
Achja stel me wel te vreden met de gedachte dat het ook door mijn OS komt :D
 

DeletedUser35381

Guest
Op 02.01.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (4.051.572 eenheden)!

Mijn excuses dat je die fel-begeerde Verdediger Award gisteren toch niet hebt mogen ontvangen.
Voor klachten hierover kunt U zich het beste vervoegen bij het Klachten-Loket van de stam Play, of persoonlijk bij de accounts The Surgeon, Vito Corleone, Tirroj3 en Bad Wolf. :)

Wel redelijk stoer natuurlijk om die awardjes te gaan posten op je profiel.
Je had je beter kunnen richten op dodgen, want ik kan wel het hele 'grappige aanvallen'-topic gaan volspammen. Zo kwam ik ook aan mijn monsteraward:

op 17.12.2011 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (3.165.117 eenheden)!
 

DeletedUser

Guest
Wel redelijk stoer natuurlijk om die awardjes te gaan posten op je profiel.
Je had je beter kunnen richten op dodgen, want ik kan wel het hele 'grappige aanvallen'-topic gaan volspammen. Zo kwam ik ook aan mijn monsteraward:

op 17.12.2011 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (3.165.117 eenheden)!

Post ze is wel dan, kan ik ook lachen :D
Heb war cry om meer aanvallen gevraagd, hij verdiend een 2e kans na hun faal van gisteren :p Hij reageert alleen niet op mijn PM :(
 

DeletedUser

Guest
Post ze is wel dan, kan ik ook lachen :D
Heb war cry om meer aanvallen gevraagd, hij verdiend een 2e kans na hun faal van gisteren :p Hij reageert alleen niet op mijn PM :(

zeg het niet te luid magnar waakt:eek:
 

DeletedUser

Guest
Je weet toch dat ik me daar niks van aantrek :confused:

War cry heeft trouwens mijn PM gelezen, maar nog niks gezien :eek::(
 
Reactiescore
0
Wel redelijk stoer natuurlijk om die awardjes te gaan posten op je profiel.
Je had je beter kunnen richten op dodgen, want ik kan wel het hele 'grappige aanvallen'-topic gaan volspammen. Zo kwam ik ook aan mijn monsteraward:

op 17.12.2011 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (3.165.117 eenheden)!

Ongetwijfeld zal ik wel eens een dorp vol troepen hebben laten staan, die ik eigenlijk had moeten dodgen. Ik blunder heel wat af, maar daar leer je weer van, nietwaar. :D

Overigens zouden jouw 12 incomings tijdens de kerst-aanvals-pause daar ook prima in passen. Of Gert.W zijn aanvallen met mix-dorpen. Of al die aanvallen op gestackte bolwerken van diverse Play leden tijdens de nachtbonus. Of die edel-treintjes met 3 seconden tussen de edels.
Het niveau is aan beide zijden niet extreem hoog. ;)

Terugkijkend op de laatste 2-3 weken ben ik eigenlijk alleen echt onder de indruk van Sossos79.
Altijd 150 ms treintjes; clears er strak voor gezet. Fakes waar ze zinvol zijn, maar ook beuken als dat vereist is. Voor zover ik dat kan bekijken is hij mijn gevaarlijkste tegenstander !!
 

DeletedUser35381

Guest
Ja treintjes sturen is een beetje ver voor mij.
Maar goed, die 12 tijdens de stop klopt inderdaad, maar waren de laatste en ik was iets te laat begonnen, waardoor deze in de stop vielen. Maar ze hebben toch een lekker biertje gedronken bij jou, geen probleem dus :)

Over dat dodgen: 'wel eens'..? Ik neem maar aan dat je te veel aanvallen binnenkreeg en te weinig tijd had (geen VV), want dan kan ik het enigzins begrijpen. Maar eigenlijk had ik van iemand van jouw kaliber niet verwacht dat ie zoveel eigen clears kapot liet gaan, simpelweg door dus niet te dodgen. Nogmaals, het was een aardige award die ik op je binnenhaalde. Bovendien, de afgelopen weken hebben we (afgezien van de aanvalsstop) gigantisch veel AvdD's op je gehaald, moeten we die ook op ons profiel gaan posten? :p

Verder heb je 'geluk' dat de stop ertussen zat, je dorpen waren aardig aan puin. :)
 
Reactiescore
0
Ja treintjes sturen is een beetje ver voor mij.
Maar goed, die 12 tijdens de stop klopt inderdaad, maar waren de laatste en ik was iets te laat begonnen, waardoor deze in de stop vielen. Maar ze hebben toch een lekker biertje gedronken bij jou, geen probleem dus :)

Over dat dodgen: 'wel eens'..? Ik neem maar aan dat je te veel aanvallen binnenkreeg en te weinig tijd had (geen VV), want dan kan ik het enigzins begrijpen. Maar eigenlijk had ik van iemand van jouw kaliber niet verwacht dat ie zoveel eigen clears kapot liet gaan, simpelweg door dus niet te dodgen. Nogmaals, het was een aardige award die ik op je binnenhaalde. Bovendien, de afgelopen weken hebben we (afgezien van de aanvalsstop) gigantisch veel AvdD's op je gehaald, moeten we die ook op ons profiel gaan posten? :p

Verder heb je 'geluk' dat de stop ertussen zat, je dorpen waren aardig aan puin. :)

Bij mij slaat de verwarring nu echt toe. Mijn kaliber? W12 is mijn eerste wereld, en ik ben het spelletje nog steeds aan het leren.
Bedoel je nu echt dat de rest van W12 nog slechter is?

En de reden dat ik niet alles kon dodgen lijkt me duidelijk. Dit was de teller vlak voor de massa op 16 december begon:
w12incomings16122011zoo.png

Dan moet je prioriteiten stellen, en het redden van off-dorpen staat dan niet bovenaan. Overigens kom ik nog steeds af en toe off-legers tegen die ik toen haastig als OS naar Play-spelers gestuurd heb, onder het motto: daar staan ze veiliger dan in mijn eigen dorpen :)
Overigens: Mercy. heeft bij Kevintje80, jouw gewaardeerde stamgenoot, ook vele off-dorpen in hun eigen dorp geveegd. Dus het komt ook in de beste stammen voor, nietwaar?

En het is geen geluk dat die aanvalsstop er tussen in zat. Het was gewoon stom van Play om een massa in te zetten een week voor een aanvalsstop.
Hadden jullie nou echt verwacht dat ik zo snel de handdoek zou gooien zodat jullie nog voor de kerst de zaak konden opvegen? :D
 

DeletedUser

Guest
Wel een beetje weinig OS :p
Mercy heeft toch veel meer dorpen als ik me niet vergis :)
 
Bovenaan