Praattopic

DeletedUser

Guest
omdat ik (waarschijnlijk nog andere aan de activiteit hier te zien) graag nog iets anders willen lezen ipv altijd het zelfde (liedje/verhaal/conclusie's/vaststelling) beu zijn en er voor de buitenwereld geen bal meer aan is om hier hun hoofd te tonen.
de mensen kijken nu eenmaal niet graag naar hamsters die blijven lopen in hun rad zonder afwisseling van speeltje :D

Nogmaals ik ga niet liegen, plus als je het niet zo vind doe er dan wat aan.
 

DeletedUser

Guest
Tjah dat jij over dat andere onderwerp(voetbal) meteen weer een tegenstelling krijgt. Dat je daar weeral niet tegen kunt moet je echt naar jezelf kijken. Mensen hebben verschillende meningen. Enkel zijn sommige dingen gewoon een feit;) En dan bedoel ik indd dat sangu beter is en dat NL beter is in voetbal dan belgie:)
 

DeletedUser49173

Guest
Tjah dat jij over dat andere onderwerp(voetbal) meteen weer een tegenstelling krijgt. Dat je daar weeral niet tegen kunt moet je echt naar jezelf kijken. Mensen hebben verschillende meningen. Enkel zijn sommige dingen gewoon een feit;) En dan bedoel ik indd dat sangu beter is en dat NL beter is in voetbal dan belgie:)

dju, heb nog niks gezegd ivm de voetbal buiten (laten we het over belgisch voetbal hebben) en er word geconstateerd dat ik er niet tegen kan omdat jij zegt dat nl beter is.
volgens mij moet jij eens naar je eigen kijken :) maar dat doe je al genoeg blijkbaar:rolleyes:
idd dat sommige dingen een feit zijn
maar moet toegeven dat je de dominanste persoon van sangu bent :rolleyes: die medaille draag je met fierheid zeker :)
 

DeletedUser

Guest
wie had het over muse?

blankpage.jpg


el vervolg

muse.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59328

Guest
Tuurlijk is het Nederlands voetbal beter dan het Belgisch, enerzijds omdat we een klein land zijn.
Anderzijds omdat we al het talent laten gaan, als je kijkt naar de transfers van dit jaar in Belgie, al het talent gaat weg voor hun hoogtepunt, wat normaal is natuurlijk maar daarom krijg je nooit echt topvoetbal zoals een Ajax. Maar het Belgisch voetbal is aan het groeien, kijk maar naar de Rode Duivels, als die jongens wat ouder worden en nog enkele jaren samenspelen maken we misschien wel kans om eens iets te kunnen betekenen in het WK.:)
idd echt iedereen gaat weg Bousoufa, Perisic, Witsel, Courtois,... en binnen kort misschien nog Defour en De Bruyne ook.:(
 

DeletedUser15110

Guest
idd echt iedereen gaat weg Bousoufa, Perisic, Witsel, Courtois,... en binnen kort misschien nog Defour en De Bruyne ook.:(

Tjah geld hé, de mens gaat er nooit immuun tegen zijn.

Hoewel ze het ook een deel doen voor de bekendheid.
Maar het zaakje rond courtois vond ik toch weer typisch ikke ikkke en derest kan stikke.
 

DeletedUser49173

Guest
Zelfs Stijn Stijnen is naar Schotland vertrokken :p

die zie ik liever bij genk spelen of zelfs anderslecht :D
zou lachen worden als die op het veld van brugge komt.
ben benieuwd naar vargas en hoelang het gaat duren eer die van het plein word getrapt door blondel ^^
de vuile verrader
 

DeletedUser

Guest
over belgisch, of nederlands voetbal praten is een beetje zinloos. halve wereld snapt er geen reet van en als ik zeg dat ajax kampioen wordt, gaat kez nog boos worden ook :)
 

DeletedUser

Guest
ja maar de zuidelijke 3 provincies hebben niet echt voetbal verstand in ons land :p
 

DeletedUser

Guest
dju, heb nog niks gezegd ivm de voetbal buiten (laten we het over belgisch voetbal hebben) en er word geconstateerd dat ik er niet tegen kan omdat jij zegt dat nl beter is.
volgens mij moet jij eens naar je eigen kijken :) maar dat doe je al genoeg blijkbaar:rolleyes:
idd dat sommige dingen een feit zijn
maar moet toegeven dat je de dominanste persoon van sangu bent :rolleyes: die medaille draag je met fierheid zeker :)
Je moet echt een leescursus nemen of misschien begrijpend lezen doen:p
ja maar de zuidelijke 3 provincies hebben niet echt voetbal verstand in ons land :p

Heb meer sympathie voor psv dan voor ajax:) Maar de echte helden komen uit het noorden! GRUNN!
 

DeletedUser49173

Guest
over belgisch, of nederlands voetbal praten is een beetje zinloos. halve wereld snapt er geen reet van en als ik zeg dat ajax kampioen wordt, gaat kez nog boos worden ook :)

psv word kampioen het komend seizoen:) ajax zal nu wel het geluk aan zijn zijde hebben.
 
Bovenaan