Praattopic

DeletedUser

Guest
Ieder ander wereldforum heeft een eigen praat/spam/ouwehoer topic. Behalve wij weer niet. Discriminaaasjie!
 

DeletedUser10875

Guest
We kunnen overal spammen/ouwe hoeren aangezien een forum mod hier al een tijd niet gezien is:D
 

DeletedUser

Guest
Verdorie, heb ik weer voor niks een uitgebreide openingspost geschreven.
 

DeletedUser10875

Guest
Helaas wel ja. Maar mocht er op eens wel een mod boven komen drijven. Hebben we dit geniale topic om al onze nutteloze dingen kwijt te kunnen.
Maar daarvoor hebben wij ook een geweldige Sangu-chat voor:D
 

DeletedUser

Guest
Das hetzelfde bijna als hier. Hier reageren dezelfde mensen met 10% niet sangu-ers.
 

DeletedUser

Guest
Waar wil je over praten op w10? Activiteit op het AF?:eek:

Ah, het is RNowall & co gelukt om een dorp van ons naar 120 p te brengen.:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
gelukt? of falen ze zo hard in het spel dat ze zelfs geen dorp goed kunnen afbreken naar 26punten?
 

DeletedUser

Guest
laten we dan hier onze tactieken bespreken ;) questie van het op één plaats te doen hé
Ik val de wereld aan, doen jullie de rest? :p
 

DeletedUser49173

Guest
dit topic is beroerd :D
laten we over de belgische voetbal hebben, dat is nu iets wat me intereseerd ipv sangu doet dit, sangu doet dat, sangu ruled w10 (allang beugezien^^):D
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is het voetbal in belgie dramatischer dan het niveau van w10.
 

DeletedUser49173

Guest
Volgens mij is het voetbal in belgie dramatischer dan het niveau van w10.

de echte voetbalkenner aan woord
not
een praattopic is om over iets te praten buiten tw (dacht ik toch) en al het liefst niet dat sangu de beste etc zijn.
dat jullie die visieuze cirkel nog niet moe zijn gelopen :D
maarja hamsters lopen ook graag in hun rad de hele dag :)
 

DeletedUser

Guest
de echte voetbalkenner aan woord
not
een praattopic is om over iets te praten buiten tw (dacht ik toch) en al het liefst niet dat sangu de beste etc zijn.
dat jullie die visieuze cirkel nog niet moe zijn gelopen :D
maarja hamsters lopen ook graag in hun rad de hele dag :)

Nederland is gewoon qua voetballand succesvoller. Met clubs en internationaal ook. Dat is gewoon een feit. Verder waarom zou ik zeggen dat sangu niet de beste is? Mijn moeder heeft me aangeleerd niet te liegen;)
 

DeletedUser39795

Guest
Nederland is gewoon qua voetballand succesvoller. Met clubs en internationaal ook. Dat is gewoon een feit. Verder waarom zou ik zeggen dat sangu niet de beste is? Mijn moeder heeft me aangeleerd niet te liegen;)
Tuurlijk is het Nederlands voetbal beter dan het Belgisch, enerzijds omdat we een klein land zijn.
Anderzijds omdat we al het talent laten gaan, als je kijkt naar de transfers van dit jaar in Belgie, al het talent gaat weg voor hun hoogtepunt, wat normaal is natuurlijk maar daarom krijg je nooit echt topvoetbal zoals een Ajax. Maar het Belgisch voetbal is aan het groeien, kijk maar naar de Rode Duivels, als die jongens wat ouder worden en nog enkele jaren samenspelen maken we misschien wel kans om eens iets te kunnen betekenen in het WK.:)
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk is het Nederlands voetbal beter dan het Belgisch, enerzijds omdat we een klein land zijn.
Anderzijds omdat we al het talent laten gaan, als je kijkt naar de transfers van dit jaar in Belgie, al het talent gaat weg voor hun hoogtepunt, wat normaal is natuurlijk maar daarom krijg je nooit echt topvoetbal zoals een Ajax. Maar het Belgisch voetbal is aan het groeien, kijk maar naar de Rode Duivels, als die jongens wat ouder worden en nog enkele jaren samenspelen maken we misschien wel kans om eens iets te kunnen betekenen in het WK.:)

In Nederland is het precies zo. Het niveau daalt per jaar dramatisch. Tallentvolle jeugdspelers uit de opleiding worden op 16 jarige leeftijd opgepikt door de (in veel gevallen Engelse) topclubs. Kapitaal is er ook niet. Het geld is niet te vergelijken met wat er in het buitenland rondgaat.

Belgisch voetbal heeft natuurlijk een goede nieuwe lichting. Alleen talent is niet alles. Men moet het ook nog maar waar zien te maken. Iets wat vaak nog erg lastig blijkt. Gelukkig heeft Driesje Mertens de verstandige stap gemaakt naar PSV. Hopelijk beleven we net zo veel plezier als we ooit van Luc Nilis hebben gehad. Wat een koning was dat!
 

DeletedUser49173

Guest
Nederland is gewoon qua voetballand succesvoller. Met clubs en internationaal ook. Dat is gewoon een feit. Verder waarom zou ik zeggen dat sangu niet de beste is? Mijn moeder heeft me aangeleerd niet te liegen;)

1x oke, 2x kan er nog door, 3x begint saai en blijf je jezelf herhalen.
dit topic kunnen we nu is iets anders lezen buiten dat sangu goed is etc, maar toch draai je liever je schijf af die blijft herhalen en in herhaling vallen.
kan het geloven dat er hier niet veel volk komt.
als je altijd op het zelfde moet zien, zie je je elke dag elk uur naar hetzelfde nieuwsjournaal te kijken waar jij inkomt met (sangu is de beste? ^^)
maar daar zal jij wellicht een heel jaar kunnen naar kijken zonder je een sec te vervelen. ^^:D
 

DeletedUser

Guest
In Nederland is het precies zo. Het niveau daalt per jaar dramatisch. Tallentvolle jeugdspelers uit de opleiding worden op 16 jarige leeftijd opgepikt door de (in veel gevallen Engelse) topclubs. Kapitaal is er ook niet. Het geld is niet te vergelijken met wat er in het buitenland rondgaat.

Belgisch voetbal heeft natuurlijk een goede nieuwe lichting. Alleen talent is niet alles. Men moet het ook nog maar waar zien te maken. Iets wat vaak nog erg lastig blijkt. Gelukkig heeft Driesje Mertens de verstandige stap gemaakt naar PSV. Hopelijk beleven we net zo veel plezier als we ooit van Luc Nilis hebben gehad. Wat een koning was dat!
luc nilis was indd koning:cool:
1x oke, 2x kan er nog door, 3x begint saai en blijf je jezelf herhalen.
dit topic kunnen we nu is iets anders lezen buiten dat sangu goed is etc, maar toch draai je liever je schijf af die blijft herhalen en in herhaling vallen.
kan het geloven dat er hier niet veel volk komt.
als je altijd op het zelfde moet zien, zie je je elke dag elk uur naar hetzelfde nieuwsjournaal te kijken waar jij inkomt met (sangu is de beste? ^^)
maar daar zal jij wellicht een heel jaar kunnen naar kijken zonder je een sec te vervelen. ^^:D
Nogmaals ik heb geleerd nooit te liegen dus waarom anders zeggen?
 

DeletedUser49173

Guest
Nogmaals ik heb geleerd nooit te liegen dus waarom anders zeggen?

omdat ik (waarschijnlijk nog andere aan de activiteit hier te zien) graag nog iets anders willen lezen ipv altijd het zelfde (liedje/verhaal/conclusie's/vaststelling) beu zijn en er voor de buitenwereld geen bal meer aan is om hier hun hoofd te tonen.
de mensen kijken nu eenmaal niet graag naar hamsters die blijven lopen in hun rad zonder afwisseling van speeltje :D
 
Bovenaan