Praattopic [TW-gerelateerd]

Reactiescore
0
De vraag is, zijn ze dat wel? :p

Mwah, van de 27 leden zijn er een stuk of 4 inactief, deels door vakantie en herexamens enzo.
Dat is op zich een behoorlijk goede score, lijkt me.

Maar OEPS lijkt ook de accounts nu redelijk goed bezet te hebben, dus het kan een hete herfst worden! :)
 
Reactiescore
0
Kan? Ik verzeker je dat het dat wordt :D

Ik hoop het.
Twee maanden geleden had ik het gevoel dat W17 ten einde liep.
OEPS was toen bijna helemaal inactief, en elke massa van ons bracht gelijk grote dorpenwinst.

Het is afwachten hoe "hard" die nieuwe spelers bij jullie zijn wanneer er maandenlang >2000 incomings op de teller staan. :D
 

DeletedUser69459

Guest
Ik hoop het.
Twee maanden geleden had ik het gevoel dat W17 ten einde liep.
OEPS was toen bijna helemaal inactief, en elke massa van ons bracht gelijk grote dorpenwinst.

Het is afwachten hoe "hard" die nieuwe spelers bij jullie zijn wanneer er maandenlang >2000 incomings op de teller staan. :D

Zij doen het gewoon terug bij jullie :p
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop het.
Twee maanden geleden had ik het gevoel dat W17 ten einde liep.
OEPS was toen bijna helemaal inactief, en elke massa van ons bracht gelijk grote dorpenwinst.

Het is afwachten hoe "hard" die nieuwe spelers bij jullie zijn wanneer er maandenlang >2000 incomings op de teller staan. :D

Zij doen het gewoon terug bij jullie :p

Wat peeta zegt :p Alleen dan een stukkie hoger, 20k? ofzo :p Peeta hebben we ook een teller van 40-50k bezorgd ofzo, in totaal mss 90k? Geen idee precies :p iig veel :D
 
Reactiescore
0
Wat peeta zegt :p Alleen dan een stukkie hoger, 20k? ofzo :p Peeta hebben we ook een teller van 40-50k bezorgd ofzo, in totaal mss 90k? Geen idee precies :p iig veel :D

Jammer dat op dit forum zoveel posters geen fatsoenlijke E-sig hebben. :(
Speel jij bijvoorbeeld zelf op W17, en op welk account?

Normaal gesproken reageer ik namelijk alleen op posts van W17 spelers, en niet op die van buitenstaanders.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat op dit forum zoveel posters geen fatsoenlijke E-sig hebben. :(
Speel jij bijvoorbeeld zelf op W17, en op welk account?

Normaal gesproken reageer ik namelijk alleen op posts van W17 spelers, en niet op die van buitenstaanders.

Och spijtig :p Moet nog neerzetten waar ik speel :D Ik speel w17 ja, ik speel op japhille :D
 

DeletedUser

Guest
KZal jou eens gaan haten :mad::rolleyes::eek: Nee beetje p&p is wel leuk he op het forum hier :D

Alleen denk ik niet dat het dan van jou zal komen, die P&P :D

Waar blijft mijn house setje van je dan ?

Heb je z'n hardstyle set al? Die is redelijk goed, al zeg ik het zelf.

Ik hoop het.
Twee maanden geleden had ik het gevoel dat W17 ten einde liep.
OEPS was toen bijna helemaal inactief, en elke massa van ons bracht gelijk grote dorpenwinst.

Het is afwachten hoe "hard" die nieuwe spelers bij jullie zijn wanneer er maandenlang >2000 incomings op de teller staan. :D

I loll'd :D

Lol Frans, je verliest bakken met dorpen :D:D
 
Bovenaan