Praattopic [TW-gerelateerd]

Deleted User - 487958296

Guest
ach ach ach OEPS dit OEPS dat ik hoor hier veel zwartmakkerij maar als jullie zo goed zijn bewijs het dan maar eens. ik moet niet veel moeite doen aan mijn front hoor. heb 2mil op 1 week geinternd helemaal front er komt geen enkele aanval op. is ook niet erg sim he... de enige keren dat jullie aanvallen is met massa's. durven jullie niet anders?

wat betreft massa. wij slopen mss maar jullie doen dat ook. dus ja kom er maar over janken op het forum het is niet dat je enig verschil zal maken ermee. tevens sloopt iedere speler wat hij zelf wilt ik sloop praktisch nooit meer dan boer en muur.

allinda rubew tri zijn interns. proficiat dat je daar kan van edelen. niet iedereen heeft de zin en tijd om uren def werk te steken in een intern.

Dat komt omdat jij altijd retehard gestacked staat maatje :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik sta vrijwel niet gestakt. zeker niet als ik naar accounts van jullie kijk of andere accounts van OEPS. dat ik jullie aanvallen blok. jah....
 

Deleted User - 487958296

Guest
ik sta vrijwel niet gestakt. zeker niet als ik naar accounts van jullie kijk of andere accounts van OEPS. dat ik jullie aanvallen blok. jah....

Ik speel geen w17, ben ex oeps schat. Ik heb er ruim 6 maanden gezeten dus ik weet wel dat je elke keer 20 def per dorp vroeg ofzo :rolleyes2:
 

DeletedUser65185

Guest
ach ach ach OEPS dit OEPS dat ik hoor hier veel zwartmakkerij maar als jullie zo goed zijn bewijs het dan maar eens. ik moet niet veel moeite doen aan mijn front hoor. heb 2mil op 1 week geinternd helemaal front er komt geen enkele aanval op. is ook niet erg sim he... de enige keren dat jullie aanvallen is met massa's. durven jullie niet anders?

wat betreft massa. wij slopen mss maar jullie doen dat ook. dus ja kom er maar over janken op het forum het is niet dat je enig verschil zal maken ermee. tevens sloopt iedere speler wat hij zelf wilt ik sloop praktisch nooit meer dan boer en muur.

allinda rubew tri zijn interns. proficiat dat je daar kan van edelen. niet iedereen heeft de zin en tijd om uren def werk te steken in een intern.

Ik zie niet in wat mijn laatste post te maken had met kritiek op oeps? Ik zeg gewoon dat het een aparte keuze is om nu beginners in deze wereld te laten (tenzij het op een safe acc is).

Afbreken tjah hoort er nu bij of wij/jullie dat nu leuk vinden of niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik speel geen w17, ben ex oeps schat. Ik heb er ruim 6 maanden gezeten dus ik weet wel dat je elke keer 20 def per dorp vroeg ofzo :rolleyes2:

werkelijk wie was jij dan? vindt het wel straf dat een ex-oepser schaamteloos valse informatie verspreid. of je vergist je met iemand anders. mss de vorige spelers van us3? al is dat toch al een lange tijd geleden.
 

DeletedUser59276

Guest
hallo ik kwam eens even kijken hoe actief het nog op wereld 17 is en hoe het nu staat tussen de 2 top stam NEOH en oeps

ik zie dat oeps wel wat aan het verliezen is en NEOH heel goed aan het stijgen is

hoe komt het dat oeps zo veel verliest
 

DeletedUser70993

Guest
dans01.gif
 
Bovenaan