PraatHoek

DeletedUser58575

Guest
haha Chiaotzu is een mietje

ChiaotzuVsKrillinDuringWMATS.png

Chiaotzu uses Headbutt!

It's not very effective :(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser58575

Guest
Okee weer effe genoeg pics gepost, het moet niet op spam gaan lijken he *angelface*
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser57892

Guest
Ik heb een ying yang spirit. Jij hebt een frusratie bomb. bijna dodelijk.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik heb een ying yang spirit. Jij hebt een frusratie bomb. bijna dodelijk.

Baas hoor. Nederlands is ook moeilijk. Maar heb geen frustratie ben al blij dat de wereld bijna op houdt. Is het BWR toch nog gelukt de wereld te laten beeindigen. Niet op deze manier maar goed.
 

DeletedUser

Guest
Welk verlies? De wereld is nog lang niet gespeeld. Dit is gewoon een egocentrische actie van een aantal mensen die geen zin meer hebben in tribalwars, zo de wereld beëindigen en daarin de rest van W20 meesleuren. Kortom EGOÏSTISCH.
fout, als je meedoet aan een spelletje weet je vooraf dat je kan verliezen dus ben je zeker in geen geval een egoist.

En voor al de BWR-naabjes die denken dat ze deze wereld kunnen vergelijken met TLD zijn wereld 45 op .net , hebben jullie zichzelf bezig gezien? Jullie vinden julliezelf de terechte nummer 1? Jullie hebben gewoon geluk met 1 individu die pally mally heet. Als jullie evenveel leden zouden hebben als de meeste stammen zouden jullie misschien net in de top 10 vallen. Het hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt.

Ik heb op deze wereld moeten vechten voor mijn plek. Het enige jammere aan onze overwinning is dat 1 van de 2 enige spelers die een vuist konden maken tegen mij op deze wereld niet kan delen in de prijzen. Ga elders klagen ..
 

DeletedUser

Guest
fout, als je meedoet aan een spelletje weet je vooraf dat je kan verliezen dus ben je zeker in geen geval een egoist.

En voor al de BWR-naabjes die denken dat ze deze wereld kunnen vergelijken met TLD zijn wereld 45 op .net , hebben jullie zichzelf bezig gezien? Jullie vinden julliezelf de terechte nummer 1? Jullie hebben gewoon geluk met 1 individu die pally mally heet. Als jullie evenveel leden zouden hebben als de meeste stammen zouden jullie misschien net in de top 10 vallen. Het hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt.

Ik heb op deze wereld moeten vechten voor mijn plek. Het enige jammere aan onze overwinning is dat 1 van de 2 enige spelers die een vuist konden maken tegen mij op deze wereld niet kan delen in de prijzen. Ga elders klagen ..

Zie je mij ergens gezegd hebben dat het mij uitmaakt dat ik verlies? Nee, goed gezien. Ik speel niet om winnen of verliezen, ik speel om plezier en dat word mooi vergald zo door het beëindigen van de wereld. Ik heb onderhand al 10x de keuze gehad bij Para. te spelen in plaats van bij The V., en ik heb ervoor gekozen dat niet te doen, keer op keer. Natuurlijk wist ik ook wel dat Para een betere stam was en dat in een oorlog The V. het niet uit zou houden, maar ik kies voor het niet te doen, omdat ik genoeg plezier en vrienden heb in The V. Dat eventuele verlies neem ik er met liefde bij.

Daarnaast, wat heeft een eventueel verliest te maken met egoïsme? Ik zie geen enkele connectie tussen mijn eventuele verlies en jullie zogenaamde niet egoïsme. Daartussen is ook geen enkele connectie, dus wat je nou aan het lullen bent slaat nergens op.
 
Bovenaan