PraatHoek

DeletedUser

Guest
Het is jammer dat een wereld door een fusie straks teneinde is, maar we gaan het proberen te voorkomen. Lukt dat niet dan is het helaas voorbij op wereld 20. Ik denk dat mijn vrouw hier niet zo rouwig om is. ;-)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Vieze bastards:p
 

DeletedUser58575

Guest
Het is jammer dat een wereld door een fusie straks teneinde is, maar we gaan het proberen te voorkomen. Lukt dat niet dan is het helaas voorbij op wereld 20. Ik denk dat mijn vrouw hier niet zo rouwig om is. ;-)

Wil hier eventjes op reageren als speler, in plaats van als moderator.

Ik weet niks van W20. Enkel wat ik hier op het AF lees en aangezien dat meestal voor 90% vooroordelen en schijn is, kan ik daar niet echt van uitgaan. Maar zoals ik het begrijp staat W20 op het punt om binnenkort te sluiten omdat er aan de eindvoorwaarden voldaan is door 2 stammen samen, die dan zouden gaan fuseren.

Begrijp ik dit goed? Zo nee, negeer dan de rest van mijn bericht.

Ik heb zelf tweemaal een wereld succesvol afgerond. W12.net en W45.net.
Twee complete uitersten. Voor het winnen van W12.net heb ik altijd veel respect geoogst onder mijn medespelers daar. Voor het winnen van W45.net heb ik vooral veel fronsen en opgetrokken wenkbrauwen gekregen van mijn medespelers. Het gaat namelijk in de ogen van de meesten niet alleen om het winnen, maar ook om hoe je wint. Ik zal het verschil even schetsen met behulp van mijn eigen voorbeeld. Zo kan ik niemand beledigen (hopelijk).

Op W12.Net waren we een zeer dominante stam. Als je kijkt naar onze overnames zie je (+277276-7409) op TWstats staan. 277.276 overgenomen dorpen, en slechts 7409 verloren dorpen. Denk dat dat kwalificeert als een zeer sterke statistiek, zeker in combinatie met een ODA van 2.150.640.978. Afgezien daarvan wonnen we de wereld met 100% dominantie (er was geen enkel dorp meer dat niet van ons of barbaar was), en waren we de eerste stam ooit in heel TW om een wereld te winnen. Enkele redenen voor respect.

Op W45.Net waren we de rang 2 stam. We waren zwaar inactief, en hoewel we onze oorlogen konden vechten, was dat met name door de inspanningen van 3-4 mensen die de vv van de hele stam deden. Tot er een pm van de leiding van de rang 1 stam kwam met de opmerking: ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar als onze stammen nu fuseren hebben we de wereld gewonnen met een minieme meerderheid. Daar is toen een tijdje over vergaderd, en hoewel die 3-4 mensen die alle vv's deden tegen stemden, was buiten ons iedereen in de stam voor de fusie. Gevolg, we zijn samengegaan, en hebben zo de wereld gewonnen. Als ik op .Net vertel dat ik de een van de winnaars van W45 was, word ik weggehoond.

Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen waarom ik dit hier vertel, en wat ik ermee wil zeggen. Wat jullie als W20 ermee doen is dan weer jullie eigen pakkie an. Zie zelf maar hoe je het opvat ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bedankt voor deze mooie post;)
 

DeletedUser57892

Guest
watz deze Onderhoud: de server is momenteel niet beschikbaar

Momenteel is de server wegens onderhoud niet beschikbaar. Normaal gesproken is het onderhoud binnen 10 minuten voltooid.

» terug
 

DeletedUser

Guest
@ the little
Situatie op deze wereld kun je vergelijken met 45.Net
Nummer 2,3(4) die samen gaan en zo de wereld winnen terwijl ze kansloos faalden in de tactische strijd.
Maar als hun weggehoond willen worden moeten ze het zelf weten...
 

DeletedUser

Guest
Welk verlies? De wereld is nog lang niet gespeeld. Dit is gewoon een egocentrische actie van een aantal mensen die geen zin meer hebben in tribalwars, zo de wereld beëindigen en daarin de rest van W20 meesleuren. Kortom EGOÏSTISCH.
 

DeletedUser57892

Guest
En jullie dwingen ons dus om door te spelen, volgens mij zijn jullie dan de boosdoener xD
 

DeletedUser

Guest
Zeg ik dat? Als jullie willen stoppen kan je ook je account aan iemand anders overdragen of zelf in ieder geval stoppen met TW, je hoeft niet heel W20 mee te sleuren.
 

DeletedUser

Guest
En jij denkt dat iedereen in Sick. ook wil dat de wereld stopt? Je sleurt zelfs je eigen stamgenoten mee.
 

DeletedUser

Guest
Was al afgesproken heh. Als ze het niet willen kunnen ze leaven. We zullen ze niet tegenhouden :)
 
Bovenaan