Praathoek

Reactiescore
550
Ik, Stijn, en W49 speelde ik met Kayo :)

Inderdaad zeer lang weggeweest. Af en toe keek ik nog eens op het forum en zag dat w96 vrij recent begonnen was. Ik had nog wat PP staan dus vandaar de start. Vermoed niet dat het voor heel lang zal zijn :p
Ik dacht eigenlijk dat Kayo op The Muppet Show speelde, maar haalde destijds jullie accounts al door elkaar. Beiden rang 1, veel pp en veel farm staat me bij haha.

Speelde Thomas er niet ook? @Mirage
 
Reactiescore
23
Ik dacht eigenlijk dat Kayo op The Muppet Show speelde, maar haalde destijds jullie accounts al door elkaar. Beiden rang 1, veel pp en veel farm staat me bij haha.

Speelde Thomas er niet ook? @Mirage
Thomas en ik hebben veel samen gespeed. Zowel op Peutertje als op SV. In de periode dat ik speelde, speelde hij geen vaste werelden alleszins. :)

Goede oude tijd..
 
Reactiescore
550
Heel toffe wereld inderdaad! Jammer dat wij daar front kwamen te liggen aan (ik geloof jullie stam?)

Toen was het forum ook nog wel wat actiever haha
Ja tegen Fide kwamen jullie, met een dramatische ligging. Uiteindelijk is die wereld gewonnen met 100% dominantie :tongue:

Moet je nagaan dat je het AF nu op een sporadische piek treft haha. Wat er te bespreken valt gebeurt tegenwoordig haast uitsluitend op Discord.
 
Reactiescore
23
Ja tegen Fide kwamen jullie, met een dramatische ligging. Uiteindelijk is die wereld gewonnen met 100% dominantie :tongue:

Moet je nagaan dat je het AF nu op een sporadische piek treft haha. Wat er te bespreken valt gebeurt tegenwoordig haast uitsluitend op Discord.
Correct! Fide! Ik denk dat ik uiteindelijk de fight niet meer heb meegemaakt. Delano heeft van mij overgenomen volgens mij.

Is discord dan wel heel actief of? Jammer wel, ik hou wel van het 'oldskool forum' :tongue:
 
Reactiescore
550
Het kent zo z'n goede dagen, maar de community is simpelweg niet meer zo groot als voorheen. Als we het over w49 hebben was dat al zo, maar nu is het wel flink uitgedund.
 
Reactiescore
5.701
Hallo ik kan beamen dat jullie allebei geen TW meer spelen en ik ook niet. Nog andere zaken die ik voor jullie moet opklaren?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Gegroet
 
Bovenaan