Ik had niet verwacht dat jij nog bestaatDuckje is gestopt en het spel bestaat nog, dat had ik niet verwacht.
Vind je dat lekker, zo'n kriebelend veertje in je bips?je hebt gelijk lieverd sorry dat jij legend in je bio hebt staan inmiddels
dat gedrag is een product van mijn maatschappij-kritische denken
je verdient slechter
Ik had niet verwacht dat jij nog bestaat
Hoe is het Aldolf?
hihi poepplas grow up mafkeesVind je dat lekker, zo'n kriebelend veertje in je bips?
Insgelijks lekkertje, ik zie in je handtekening dat je mascotte of mb wil spelen!?Het leven is altijd beter als ik weer eens aan jou denk David.
hihi poepplas grow up mafkees
Insgelijks lekkertje, ik zie in je handtekening dat je mascotte of mb wil spelen!?
raar om jezelf een legend te noemenWat doe je stoer joh, mafkees
Mvg,
Rogier || De Sukke || Legend
Insgelijks lekkertje, ik zie in je handtekening dat je mascotte of mb wil spelen!?
Haha ik speel nergens, maar erg nice dat je weer onder ons bent. Anders word ik wel jouw mbToen ik mijn ww heb gevonden dacht ik niet direct om die te wijzigen, maar ben op 96 gestart. Het is rustig op werk. Mocht ik in je buurt liggen dan wil ik best de mascotte zijn die je farms steelt
Ik ga deze week nog vergeten dat ik een keer moet loggenHaha ik speel nergens, maar erg nice dat je weer onder ons bent. Anders word ik wel jouw mb
Ik heb je nummer, dan bel ik je weer voor w100Ik ga deze week nog vergeten dat ik een keer moet loggen
Ik heb je nummer, dan bel ik je weer voor w100
Ze zoeken mods, doe hetDit voelt wel als grensoverschrijdend gedrag. Als ik mijn mod rechten nog had gaf ik je een ban
Ze zoeken mods, doe het
Illegaal pp storten op je ingame account!Echt, het forum is dood. Wat moet je in de gaten houden? Twee veteraren die samen de activiteit verviervoudigen