Praathoek

Reactiescore
41
ik snap wat je bedoeld maar ik ben Geen reet ridder zoals sommige en bukken doe ik al helemaal niet , en buigen doe ik alleen voor trump en niet voor rutte
want deze likt wel naar ieders gat
 
Reactiescore
7.944
Helemaal goed. Ik zou graag willen dat ik ook zoals jou was. Helaas loop ik te graag mee met de groep. Heb je nog tips hoe ik van dit verschrikkelijke gedrag af kan komen?
 
Reactiescore
41
ja steek niet je kop in het zand , en je kont niet in de hoogte , al
je tenminste niet genaaid wil worden .

recht door zee , en wie dat niet pruimt die heeft pech , ik ben niet van de leg te krijgen
 
Reactiescore
2.444
Not sure if trolling or Serious - NOT SURE IF - quickmeme
 
Reactiescore
41
en voor wie het weten wil , ik ben geen slappeling , ik bezit niet van die knieën , die klapperen van angst
ajax hooligan fide voorop in de strijd en nu tracht natuurlijk een pst of bijenoord fan mij zoet te krijgen
]
 
Reactiescore
7.944
Ben je toevallig kippenboer? Zie erg veel referenties naar gevogelte. Ik snap dat wel, boeren zijn de backbone van onze natie. Onze wijsheid komt ook niet van de universiteit maar van het platteland. Ik zal je wijsheid in acht nemen Cornelis! Bedankt voor het delen!
 
Reactiescore
2.039
en voor wie het weten wil , ik ben geen slappeling , ik bezit niet van die knieën , die klapperen van angst
ajax hooligan fide voorop in de strijd en nu tracht natuurlijk een pst of bijenoord fan mij zoet te krijgen
]
Dit verklaart veel
 
Reactiescore
41
ik kom inderdaad van het platteland , daar zit namelijk het verstand , want zonder boer, geen eten ,dat kun je wel vergeten
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Reactiescore
41
Trofeeën toegekend aan cornelus prul
  1. 1
    Gisteren om 17:40Ze houden van je (1)
    1 like
  2. 1
    3. mei 2020Post Koning! (1)
    Je hebt 1 post gemaakt!
Totaal aantal punten: 2
/SPOILER]
 
Reactiescore
41
Trofeeën toegekend aan cornelus prul
  1. 1
    Gisteren om 17:40Ze houden van je (1)
    1 like
  2. 1
    3. mei 2020Post Koning! (1)
    Je hebt 1 post gemaakt!
Totaal aantal punten: 2
/SPOILER]
 

Bijlagen

  • images.jpg
    images.jpg
    8,1 KB · Weergaven: 4

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Leuke foto van dat jongetje, wat een fanatiekeling! Ken je 'm persoonlijk?

Ook gefeliciteerd met de trofeeën, wat een prestatie! Hoe ga je dit vieren? Wil je ook een paar mensen uitnodigen?
 
Reactiescore
41
vanwege de corona , word dat even niets , maar als je naar de kroeg gaat , in welk dorp dan ook dan drink je er een op mijn gezondheid , dat heb ik wel nodig .
als slachtoffer van censuur
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
vanwege de corona , word dat even niets , maar als je naar de kroeg gaat , in welk dorp dan ook dan drink je er een op mijn gezondheid , dat heb ik wel nodig .
als slachtoffer van censuur

En op welke wijze is er precies censuur gebeurd?
 
Reactiescore
447
Zen bericht is verplaats maar hij denkt waarschijnlijk dat het verwijderd is
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Bovenaan