Praathoek

Reactiescore
2.064
Leer jullie liever kennen met een koud pilsje erbij in plaats van een foto van jullie huisdier! Maar ik haalde gister even een grapje uit, ik wou jullie even lekker laten happen!
 
Reactiescore
2.064
We genieten allemaal van het hoge AF niveau dat je brengt @Theo Walcott. doe zo verder!

Na elke mislukte poging om grappig te doen jezelf proberen herstellen door te claimen dat het een grap is. Zelfs de VF posters hier hadden meer integriteit.

Bedankt voor je compliment Tim, gelukkig zal ik je snel IG zien. Kijken hoelang het gaat duren!

Misschien moet je je wat minder met mij bezig houden en meer met je stamgenoten helpen die ik wegknal
 
Laatst bewerkt:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Bedankt voor je compliment Tim, gelukkig zal ik je snel IG zien. Kijken hoelang het gaat duren!

Grote mond met zijn teampje van 4, jij loopt graag met de prestaties van anderen te stoefen hé? Als je je big boy pants terug vind mag je me uitdagen voor 1v1 op speed. Wat W76 betreft heb ik voor het laatst gefarmd vrijdag, zit ik gewoon gsjes aan te klikken. Heb enkel gisteren wat snipes naar Sisi gestuurd omdat ik geen eikel ben maar voor de rest ben ik aant wachten tot iemand vraagt om me te internen.
 
Reactiescore
447
@tim010 mag ik je internen dan? Je ligt niet zo ver van me
 
Reactiescore
2.064
Grote mond met zijn teampje van 4, jij loopt graag met de prestaties van anderen te stoefen hé? Als je je big boy pants terug vind mag je me uitdagen voor 1v1 op speed. Wat W76 betreft heb ik voor het laatst gefarmd vrijdag, zit ik gewoon gsjes aan te klikken. Heb enkel gisteren wat snipes naar Sisi gestuurd omdat ik geen eikel ben maar voor de rest ben ik aant wachten tot iemand vraagt om me te internen.

Ja klopt, ik wordt altijd gecarried op werelden door mijn team. Vele zullen dit kunnen bevestigen, eigenlijk ben ik een nutteloze speler en voer ik niks uit. Toch apart dat zoveel mensen met mij willen spelen!

Je weet ook best dat ik niet meer speed sinds 2014. Kom maar 1vs1 op een normale wereld, is een stuk uitdagender, van mij part regel je nog co’s ook!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je verdraaid mijn woorden, ik gaf enkel aan dat je nogal een loze uitdaging gooide gezien jij met 4 op je account zit en ik solo speel. Je daagt me dus uit voor een 4v1, heel moedig van je?

Sinds 2014 niet meer op de speed, dat was toen ik begon... Coincidence? ;)
 
Reactiescore
2.064
Je verdraaid mijn woorden, ik gaf enkel aan dat je nogal een loze uitdaging gooide gezien jij met 4 op je account zit en ik solo speel. Je daagt me dus uit voor een 4v1, heel moedig van je?

Sinds 2014 niet meer op de speed, dat was toen ik begon... Coincidence? ;)

Pauper New Gen
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
534
Excuus, 2 dagen.

Hier de bevestiging van de NAP:
SneakySimbaop 10.09. om 09:50 uur
NAP is ook prima voor nu!
sysDedSecop 10.09. om 09:46 uur
Morgen!

Ik krijg erg wisselende reacties binnen de stam, en dat snap ik ook wel want het is nog erg vroeg in het spel. We trekken op deze manier veel te veel aandacht naar ons toe.

Misschien is een NAP in dit stadium handiger?





sysDedSecop 09.09. om 09:12 uur

Hey Sneaky,

Lijkt zeker wel handig om een samenwerking aan te gaan, zo kunnen we ons beter weren tegen de grotere spelers, al gaat tokyo ook erg hard bij jullie deze wereld :)

Op twstats te zien dat bravehart zijn dorpjes kwijtraakte: https://nl.twstats.com/nl76/index.php?page=player&mode=conquers&id=801800
En chickenhawk hoort hier ook bij. https://nl.twstats.com/nl76/index.php?page=player&id=2259358

Helaas heb ik geen rapportjes verder, die zijn inmiddels verdwenen.

Speel je al zó lang en nog weet je geen IGM te importeren? :p:p
 
Reactiescore
301
Ja klopt, ik wordt altijd gecarried op werelden door mijn team. Vele zullen dit kunnen bevestigen, eigenlijk ben ik een nutteloze speler en voer ik niks uit. Toch apart dat zoveel mensen met mij willen spelen!

Je weet ook best dat ik niet meer speed sinds 2014. Kom maar 1vs1 op een normale wereld, is een stuk uitdagender, van mij part regel je nog co’s ook!

Mijn rug doet oprecht pijn van het carrien van deze kerel,... maarja, we willen niemand buitensluiten ;)
 
Reactiescore
1.037
Sluit hem dan alstjeblieft op een plek op zonder toegang tot het af. Dan maar binnensluiten:tongue:
 
Reactiescore
2.064
Sluit hem dan alstjeblieft op een plek op zonder toegang tot het af. Dan maar binnensluiten:tongue:

Misschien stuur ik dan wel me troepen naar barbarendorpen aan de andere kant van de wereld!
 
Bovenaan