Praathoek

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787

Deleted User - 2146663

Guest
Hi allemaal. Ik heb van wereld 16 - 33 gespeeld op de Nederlandse versie maar ben vervolgens vertrokken naar de Duitslandse server omdat ik gek werd van de pay-to-win werelden. Wij hebben hier nu een decent team en bereiden ons voor op de volgende wereld. Zijn er hier nog spelers met oldschool skills of alleen maar noobs die afhankelijk zijn van geld om het te maken.

Mocht je interesse hebben om de volgende wereld met onze premade te joinen, stuur mij dan een berichtje of voeg me toe op discord:
Oldskoolbram #225
 
Reactiescore
1.037
Hi allemaal. Ik heb van wereld 16 - 33 gespeeld op de Nederlandse versie maar ben vervolgens vertrokken naar de Duitslandse server omdat ik gek werd van de pay-to-win werelden. Wij hebben hier nu een decent team en bereiden ons voor op de volgende wereld. Zijn er hier nog spelers met oldschool skills of alleen maar noobs die afhankelijk zijn van geld om het te maken.

Mocht je interesse hebben om de volgende wereld met onze premade te joinen, stuur mij dan een berichtje of voeg me toe op discord:
Oldskoolbram #225
Zijn hier alleen nog maar new gens zoals @DragonShield3
 
Reactiescore
3.583
Snavel toe Jannes!

Ben je nog steeds voor die matige club trouwens? Hoe heette het ook alweer?

Het heette KSTVV/Koninklijke Sint-Truidense Voetbal Vereniging! Ook al STVV genoemd! Verder eis ik volledig respectvol gedrag naar mijn persoon en heb ik helaas geen bezit van een snavel!
 
Reactiescore
3.583
Ohja STVV nu herinner ik het me... Jij speelt nog dus?

W66 was mijn laatste serieuze wereld. Sinds deze gedaan is niet meer echt gespeeld voor vele maanden, tot deze wereld. Gestart met weinig ambitie, niet van plan veel verantwoordelijkheid te nemen nog vv slet te spelen. Dus op laag pitje zeg maar wat uitbollen ofzo na enkele maanden niet meer gespeeld te hebben. Dat vat het zowel wat samen.

Om te zeveren zeg ik altijd ik gestopt ben als professioneel tribalwars speler, ik nu in mijn tw pensioen wat kom rondhangen.
 
Reactiescore
534
Schaam je dood met dit topic

Wat heb je er voor last van als wat mensen van W76 op deze manier een leuk lolletje met elkaar hebben? Is toch leuk om van elkaars huisdieren te genieten en wat positiviteit op het forum te hebben.

Ik zou zeggen als je het beter kan opper zelf je idéé of open zelf een topic?
 
Reactiescore
534
Dat hele huisdieren topic is voor mij niet interessant, wel vind ik het leuk voor de rest dat ze ervan kunnen genieten. Ieder z'n ding denk ik zo. Live en let live.

Eens! Kan me ook voorstellen dat andere het weer niks vinden, maar forum is inderdaad voor iedereen
 
Reactiescore
415
Enkel spelers van w76 mogen meedoen, je moet zelfs een dorp van minimaal 1k punten hebben! Heeft dus alles met w76 te maken.
 
Reactiescore
5.687
We hebben ons best gedaan om het te linken aan w76, echter kwam er geen idee naar boven hoe. Hoe erg is het om je mede-werelders wat te leren kennen via een leuke en onschuldige manier? Als je het niet wilt lezen, lees je het toch niet?
 
Bovenaan