Praathoek

Reactiescore
1.707
wacht maar tot ik moderator ben. dan bepaal ik dat het niet meer over ingame tw mag gaan hihahoi
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Lol nu is mijn post weer verwijderd? Wtf is dit???
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Heb je gezien waar alle stemmen waren? Als er daadwerkelijk als een stam gestemd werd om alleen VF niet te laten winnen had AAO glansrijk gewonnen met meer dan 30 stemmen meer maar meer mensen hebben wat ingezonden

Dus kijken we allemaal wat we de leukste vinden en daar stemmen we op en niet zo als alle VF droeftoeters op anthrax stemmen terwijl dat bijna de slechtste van allemaal was

Het is hypocriet dat mijn post weg is en die van AAO niet??
 
Reactiescore
1.279
Laten we het netjes houden, zonder scheldwoorden enzo.

Als één van je berichten gewist is, dan is dat vermoedelijk omdat je toch doorging over een onderwerp waar we klaar mee waren.
aangezien jij deze wereld niet volgt kan je niet beoordelen of de discussie al klaar is?
 
Reactiescore
1.279
“Censorship exists to protect corruption.”

“If freedom of speech is taken away, then dumb and silent we may be led, like sheep to the slaughter.”

“Hypocrites get offended by the truth.”

“Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and impart information and ideas through any media and regardless of frontiers.”
― United Nations, Universal Declaration of Human Rights

Kappen @Duckje. dit is een hellend vlak en zeker in het praattopic is er geen enkele basis om zo te acteren.
 
Reactiescore
2.492
Ik ga even 4 pagina's terug:

De contest is gesloten. Forumgebruikers die het nu nog nodig vinden om de boel op stelten te zetten zullen berispt worden. Van een mildere manier om dit op te lossen, kan er op dit moment jammer genoeg weer geen sprake zijn.

Dan even 2 pagina's terug
Zitten we nu nog steeds in die wedstrijd?

Laat het nu alsjeblieft los.

Laten we het even over een andere boeg gooien: kan iemand mij (wereld75 leek) even uitleggen wie de grootste partijen zijn? Wie is er in oorlog met wie en welke vaste forum hangers horen bij wie?

Over de afgelopen dagen heb ik al heel wat berichten gewist zonder echt berispingen uit te delen... Het blijft niet duren en we zijn inmiddels 2 publieke waarschuwingen verder.

Aansluitend, laten we lief en netjes blijven voor elkaar. Het heeft geen zin elkaar uit te schelden.
 
Reactiescore
1.804
Ik ga even 4 pagina's terug:



Dan even 2 pagina's terug


Over de afgelopen dagen heb ik al heel wat berichten gewist zonder echt berispingen uit te delen... Het blijft niet duren en we zijn inmiddels 2 publieke waarschuwingen verder.

Aansluitend, laten we lief en netjes blijven voor elkaar. Het heeft geen zin elkaar uit te schelden.
oh maar onze reacties op AAO staan los van de contest hoor geen zorgen
 
Reactiescore
1.279
er is inhoudelijk NIKS gedaan met een terechte opmerking. geef dan iig feedback op die kritiek. get filmpje bevat teksten van het niveau brugklas maar scoort hoog op schrijfstijl dat is bezopen. van mij part zeg je we hebben inderdaad vanwege de moeite het filmpje hogere beoordeling gegeven maar nu is het fraudeleus en daar prikt iedereen met meer dan 3 hersencellen doorheen.
 
Reactiescore
2.492
er is inhoudelijk NIKS gedaan met een terechte opmerking. geef dan iig feedback op die kritiek. get filmpje bevat teksten van het niveau brugklas maar scoort hoog op schrijfstijl dat is bezopen. van mij part zeg je we hebben inderdaad vanwege de moeite het filmpje hogere beoordeling gegeven maar nu is het fraudeleus en daar prikt iedereen met meer dan 3 hersencellen doorheen.

Feedback is meegenomen voor toekomstige wedstrijden.

Verder is het nu echt gedaan over de wedstrijd.
 
Bovenaan