Praathoek

Reactiescore
1.804
Heb je gezien waar alle stemmen waren? Als er daadwerkelijk als een stam gestemd werd om alleen VF niet te laten winnen had AAO glansrijk gewonnen met meer dan 30 stemmen meer maar meer mensen hebben wat ingezonden

Dus kijken we allemaal wat we de leukste vinden en daar stemmen we op en niet zo als alle VF droeftoeters op anthrax stemmen terwijl dat bijna de slechtste van allemaal was
Mooi dat je zelf inziet dat er toch eentje nog slechter was :wink:
 
Reactiescore
2.491
Zitten we nu nog steeds in die wedstrijd?

Laat het nu alsjeblieft los.

Laten we het even over een andere boeg gooien: kan iemand mij (wereld75 leek) even uitleggen wie de grootste partijen zijn? Wie is er in oorlog met wie en welke vaste forum hangers horen bij wie?
 
Reactiescore
453
Zitten we nu nog steeds in die wedstrijd?

Laat het nu alsjeblieft los.

Laten we het even over een andere boeg gooien: kan iemand mij (wereld75 leek) even uitleggen wie de grootste partijen zijn? Wie is er in oorlog met wie en welke vaste forum hangers horen bij wie?


Als de laatste wissels en fusies zijn afgerond zal ik, mits toestemming van mijn mede lijders een stukje over ons schrijven (at/phoenix)
 
Reactiescore
2.386
Laat je gaan, ons deel staat al op het forum gegooid :wink:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik vind dit wel heel vermakelijk
10 mensen die regelmatig op VF posten en anthraxxol kennen en dus op hem stemmen. Die 10 mensen kennen 3 vrienden die ook wel iets zouden door voor hen. 40 stemmen.

3-5 co spelers uit een stam van 10 andere accounts coorect. Waar er dan weer 3-4 accounts van meedoen en je dus eigenlijk moeilijk kan vragen om stemmen bij die bepaalde accounts. Stel je verdeeld de 10 accounts evenredig heb je alsnog maar 15 stemmen als je 5 co's hebt en 3 accounts die achter je staan.
Bedankt om met zoveel woorden uit te leggen dat enkel de VF'ers vrienden hebben en die accounts uit jouw stam niet? Of wat is dit voor bizarre post
 
Reactiescore
2.386
Klopt, zelfs in onze stam zijn ze het buitenbeentje
 
Reactiescore
5.701
Ik vind dit wel heel vermakelijk

Bedankt om met zoveel woorden uit te leggen dat enkel de VF'ers vrienden hebben en die accounts uit jouw stam niet? Of wat is dit voor bizarre post
Hou je bek Rob, ik heb wel vrienden.
 
Reactiescore
5.701
Zitten we nu nog steeds in die wedstrijd?

Laat het nu alsjeblieft los.

Laten we het even over een andere boeg gooien: kan iemand mij (wereld75 leek) even uitleggen wie de grootste partijen zijn? Wie is er in oorlog met wie en welke vaste forum hangers horen bij wie?
Ik ben kamp Tides duckje, lief dat je het vraagt.
 
Reactiescore
1.804
Zitten we nu nog steeds in die wedstrijd?

Laat het nu alsjeblieft los.

Laten we het even over een andere boeg gooien: kan iemand mij (wereld75 leek) even uitleggen wie de grootste partijen zijn? Wie is er in oorlog met wie en welke vaste forum hangers horen bij wie?
ik heb vernomen dat de strijd om werelddominantie op het achterplan verdwenen is
nadat VFsnip de ene topstam na de andere in elkaar laat storten terwijl ze tig keer kleiner zijn
 
Reactiescore
1.279
Zitten we nu nog steeds in die wedstrijd?

Laat het nu alsjeblieft los.

Laten we het even over een andere boeg gooien: kan iemand mij (wereld75 leek) even uitleggen wie de grootste partijen zijn? Wie is er in oorlog met wie en welke vaste forum hangers horen bij wie?
Misschien ook een idee de kritiek eens inhoudelijk te bekijken. Klopt toch geen hol van?

Grote partijen tides, vfsnip en 24/7. Verder zijn er nog resten van de voormalige stam rose die nog wat dooretteren.
 
Reactiescore
1.537
Waarom gaan er mensen na het bericht van Duckje toch nog door....... Ik ben ook een wereld 75 leek en speel er al tijden niet meer, van wat ik heb gehoord van mij vrienden Puntzak en Beware the Stare is de stam VFsnip echt onwijs goed
 
Reactiescore
1.577
Mijn post is ook verwijderd, omdat ik de richtlijnen niet gevolgd zou hebben? Kan iemand verduidelijk welke dat waren? Immers is dit de praathoek?
 
Reactiescore
5.701
Mijne is ook verwijderd? Ik weet alleen niet welke post het betreft dus hoe moet ik weten waar ik voortaan wel of niet op moet letten bij het posten.
 
Reactiescore
2.491
Laten we het netjes houden, zonder scheldwoorden enzo.

Als één van je berichten gewist is, dan is dat vermoedelijk omdat je toch doorging over een onderwerp waar we klaar mee waren.
 
Bovenaan