Praathoek

Reactiescore
306
Ik post vanaf nu op dit account, dit wegens commentaar vanuit W71 dat ik discussies aan ga onder Disguised turtle terwijl ik niet meer op W71 speel.
 
Reactiescore
2.508
En jij bent?
 
Reactiescore
2.508
Komt er eigenlijk nog een deftige AF post over wat er precies gebeurd is met Book?
Zag er uit als een veelbelovende stam. Elke stam heeft wel zo zijn zwakke schakels maar kan me niet voorstellen dat het zó erg was?

Nee, zoals ik al in een ander top/flop stammen zei: Ik ga mij niet negatief uiten richting Book en de leavers zijn dit ook niet verschuldigd aan de buitenwereld. Het is totaal niet nodig om na te trappen: feit is dat Book niet werkte en er nu iets anders gezocht moet worden door de Book leden.

Michiel van Team Conor.
Eerst postte ik onder disguised turtle

Ik hoorde dat die nerd iets slechts gedaan had op W71
 
Reactiescore
534
Is er op W72 nog animo voor een contest op korte termijn? Zo ja: voorkeuren? :)
 
Reactiescore
306
Ik wil wel, welke vind jij de leukste?
 
Reactiescore
534
Ik ga op korte termijn kijken of ik een clustercontest kan maken! Of zijn er toch nog andere voorkeuren?

Ik wil wel, welke vind jij de leukste?
Heel eerlijk? Ik ken de meeste contesten (nog) niet eens. De tijd dat ik veel actief was op het forum hadden ze die nog niet zoals nu.

Hij heeft me al gecarried op Warzone. Verdiende hiermee wel een plaatsje ;)
Kan moeilijk alle leuke spelers opnoemen. Anders gaan sommige weer roepen dat we R2W hanteren :D

Dat spelletje wat een beetje op risk lijkt?
 
Reactiescore
306
Dat spelletje wat een beetje op risk lijkt?

Neen, is Call of Duty, maar dan een Battle Royale. Beetje vergelijkbaar met Fortnite, maar dan realistischer ;)
 
Bovenaan