Praathoek

DeletedUser81450

Guest
opdracht Troepen evacueren doet het bij mij niet ik heb meerdere keren dorpen ondersteunt maar hij wordt maar niet afgecheckt
 
Reactiescore
2.490
Reactiescore
581
Heb eerder vandaag hetzelfde geadviseerd aan de speler Raven ser Kay. Deze kan zijn ondersteuningsopdracht niet vervullen. Hij kan niets ondersteunen, hoe vaak hij het ook probeert.
 

DeletedUser78351

Guest
Is deze wereld nog een beetje leuk om toch te gaan spelen?

Als co dan ergens he :D
Hmmm die mogelijkheid is er misschien in de toekomst :)
Wel leuke wereld waarin je geen idee hebt hoeveel troepen een dorp van 1200 punten heeft en vervolgens 500 scouts doodloopt xd. Is trouwens helemaal niet zo leuk voor mij.
Je wordt alleen wel veels te vaak aangevallen door allemaal n00bs die opeens je dorpje komen slopen en dan 3x dodgen en dan terugslaan, wel tijdrovend en remt de voortgang. Maakt t wel interessant
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
WTF, net even een kaartje gemaakt... zie je dit:

aah29ovf4r.png


De hele wereld pas met gemak in één continent! Een rimstart is dan ook bijna onmogelijk...

Heb even terug zitten lezen. Ik denk echter wel dat wereld nog echt flink gaat groeien. W69 was op het begin best vergelijkbaar en de wereld lijkt dan angstig klein, maar W69 gaat nog wel in de andere continenten duiken (zitten daar nog 5 velden ofzo van de grens verwijderd). Dus maak je geen zorgen, W70 gaat nog heel wat groter worden. Daarnaast is het no-haul dus de accounts zullen relatief groter en compacter worden doordat bb's sneller opgeëdeld worden en dat maakt front allemaal wat sterker en zal het minder snel omslaan. ;)
 
Reactiescore
1.454
Wereld is wel een stuk compacter ja, maar betwijfel of die groot genoeg wordt om not in een ander C te komen :)
 
Reactiescore
1.454
Tsja, dat is nou eenmaal zo. Dat krijg je wanneer je het spel P2W maakt :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Tsja, dat is nou eenmaal zo. Dat krijg je wanneer je het spel P2W maakt :)

Laten we het feit dat TW 15 jaar oud is en dus logischerwijs spelers verliest gedurende de jaren maar negeren en alles afschuiven op P2W, ja.
 
Reactiescore
1.454
Laten we het feit dat TW 15 jaar oud is en dus logischerwijs spelers verliest gedurende de jaren maar negeren en alles afschuiven op P2W, ja.

Maar laten we de versnelling van dat proces door de invoer van P2W zeker niet wegschuiven.

Natuurlijk verlies je over tijd spelers, maar de spelers zijn ook wel gigantisch ontmoedigd door het beleid wat gevoerd is, het negeren van feedback en de enorme promotie van P2W. Tegenwoordig maakt het niet uit hoe goed je bent maar hoeveel geld je hebt. Er zit een jongen bij mij in de rim, die is net een week bezig en heeft al zijn tweede dorp. Hoe, met alle wil van de wereld, ga je daar tegen op boksen?

Ik zeg niet dat de huidige, rond weg trieste staat van dit spel volledig te danken is aan de P2W, maar gok toch wel dat 70% van de spelers die echt het verschil maakte op TW gestopt zijn door P2W. Het gaat immers tegen alles in waar het spel voor stond.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
581
Ik zou ook veel liever alle extra's als beurs, evenementen etc zien wegvallen om vervangen te worden door een vast bedrag per maand. Bijvoorbeeld: extra GS 20% en PA/AM/FA voor iedereen die een 'abonnement' neemt van 9,99 per maand, per wereld. Of een optie om dit per maand te kopen voor 14,99 (als je geen abbo wilt). Dan is het weer meer zoals vanouds, PA of geen PA. Meer keuzes hadden we niet op mijn eerste wereld (W11).

En dan is er wel een verschil tussen spelers met een abbo en spelers zonder... maar verder is iedereen gelijk. Met meer geld, groei je niet harder.

Enne, ik wil op W70 ook de PP kopen evenement aanbieding! :)

bdyjtnxe.png


ildb2ett6.png


5bxmvt1onp.png


sadijmgx94.png

Deze kreeg ik op W67...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454
Ja wereld 100 pas weer werd er gezegd...
Ze zeggen, als je zonder PP wil spelen kan je lekker Classic gaan spelen. Iets waar de meerderheid geen tijd voor heeft nog hoog genoeg niveau heeft om daar ooit iets te kunnen bereiken. Al met al, vergeet het maar :)
 
Bovenaan