Praathoek

DeletedUser61134

Guest
Ja gewoon flink punten bouwen en AH rushen. Geen eenheden bouwen want dat kost GS.
Non-intern spelers aanvallen doen ze tegenwoordig niet meer dus geen zorgen.

Daarnaast de super boosters edelen toch alleen maar 100-400p barbaren
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ga jij ook op 67 spelen?

Ja,

Is het starten en meedraaien in de kern van een nieuwe wereld nog enigszins haalbaar zonder pp-abuse? Ben zelf minstens vier jaar weg geweest maar lees erg veel over de nieuwe pp functies en het abusen hiervan.

Ja dit is mogelijk. Op '59 eindigen we tweede zonder een pp abuse start. Echter zijn er dan wel een aantal dingen essentieel. Zorg dat je een rim start maakt, 6-9 dagen na de start. Een no haul of limited haul is ook voordelig voor non-pp abusers. Op een haul wereld spendeer je grove hoeveelheden pp om snel optimaal te farmen waardoor je je voorsprong nog véél groter maakt. Op een limited of no haul is dat niet zo, en is het verschil tussen pp abusers en 'gewone' spelers kleiner. Als jij beter met je grondstoffen kunt omgaan dan de, vaak domme, pp-abusers zul je snel op ze inlopen ongeacht de hoeveelheid pp die ze spenderen. Ook zou ik je adviseren om, ter compensatie van andere pp abusers, een paar kleine vrienden mee te nemen die als MB / uitbouw gaan fungeren, wat in de rim handig kan zijn.

Op wereld 67 denk ik dat de slagingskans zonder pp abuse en een core start zelfs voor goede spelers klein is. Ik zou hier ofwel wat pp gaan verdienen, ofwel uiteindelijk fuseren / overstappen naar een account wat wel de kwantiteit heeft door pp abuse.

Goed te doen mits je activiteit hebt

Definieer meespelen in de top. Activiteit zonder pp op deze farm en katapultwereld zal je echt niet naar een top vijf rang brengen. Tenzij je diehard gaan internen o.i.d.
 

DeletedUser73162

Guest
Definieer meespelen in de top. Activiteit zonder pp op deze farm en katapultwereld zal je echt niet naar een top vijf rang brengen. Tenzij je diehard gaan internen o.i.d.

Doelde meer op een top 25 rang wat tegenwoordig goed genoeg is om mee te doen om de winst. Top 5 lukt vrijwel nooit zonder pp.
 
Reactiescore
32
Hi
 
Reactiescore
32
Saai forum
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Gvd Hidde stop met drinken!
 

DeletedUser80603

Guest
Dit is lang geleden, alles goed hier?

Mijn oud forumaccount (Mystical Elf) bestaat niet meer? What's all that about?
(heb een ticket gestuurd naar support)
 
Reactiescore
1.367
Dit is lang geleden, alles goed hier?

Mijn oud forumaccount (Mystical Elf) bestaat niet meer? What's all that about?
(heb een ticket gestuurd naar support)

Ben je inactief verwijderen ze de boel, wetgeving en shit. GDPR(?)

@Duckje kan je wellicht meer vertellen
 

DeletedUser80587

Guest
Ligging van sommige dorpjes en bolwerken is wel erg vreemd.
 

DeletedUser77812

Guest
Wanneer gaan al die slome pp farmers aan de slag dan? Ik zie niks op de markt staan?
 

DeletedUser80603

Guest
Laatste keer dat ik logde was 3 jaar geleden en ik heb mn forum acc's nog.

Denk dat de verwijderde accounts toch niet meer retrievable zijn, tenzij @Duckje daar verandering in kan brengen.
Anders gebruik ik gewoon deze. Ga toch niet lang overleven op w67 :,)
 
Bovenaan