Praathoek

DeletedUser80044

Guest
1 Valar Morghulis.
126806_thumb
VD. 432 gisteren

clear ok.. :(
 

DeletedUser80587

Guest
Bestaat die award nog “als eerste 10.000 troepen gedood”?
En waar kan ik dat opzoeken?
 
Reactiescore
1.019
wat kan je opzoeken?

en ja die award is er nog ja, net als wie als eerste 2 dorpen heeft, of 10.000 punten
 

DeletedUser80587

Guest
wat kan je opzoeken?

en ja die award is er nog ja, net als wie als eerste 2 dorpen heeft, of 10.000 punten

10k punten en als eerste 2 dorpen is niet haalbaar voor me,10k verslagen tegenstanders kan dan nog.

Tnx voor de info btw
 

DeletedUser80615

Guest
Gadver verkende 1 van de noobs naast mij 10 min geleden nog en er stonden geen troepen in ( ik had die gisteren al gecleared), 'K denk nice zal FF een deeltje van mijn lc daar naartoe sturen, wel 50 lc dood... Die gast zit niet in een stam of niks zelfs :(

Guess I underestimated the 'noobs' around me and paid the price... ( Al zou ik nu niet zeggen dat de zet op zich zo slecht is, ik bedoel wie verwacht nu zelf dat die gast nog ondersteuning krijgt in de 10 min. Tijdspan als die daarvoor nog geen enkele indicatie daarvan had :'(

#salty!!!
 
Reactiescore
4
zoek nog een sponsor voor PP hahhaha of een speler die samen met mij wil spelen op het acc :D
 
Reactiescore
4
zoek nog een maatje die met mij op dit acc als 2e hoofdspeler wil spelen ;)
 

DeletedUser80615

Guest
Is het raar dat ik eigenlijk best veel interesse heb in reckless zijn aanbod ondanks dat ik bijna dubbel zijn punten heb? (Op w67)

De voornaamste reden ( voor mij ) is dat ik als solo-speler ook nogal veel druk op mijn schouders heb en niet echt meer de vrijheid heb om dingen te gaan doen zonder bang te zijn om achter te vallen... (Ben ook zoutig dat ik net 2/5 de van mijn lc heb verloren. Al is dat zeker niet de belangrijkste reden hiervoor)
 

DeletedUser39990

Guest
Gadver verkende 1 van de noobs naast mij 10 min geleden nog en er stonden geen troepen in ( ik had die gisteren al gecleared), 'K denk nice zal FF een deeltje van mijn lc daar naartoe sturen, wel 50 lc dood... Die gast zit niet in een stam of niks zelfs :(

Guess I underestimated the 'noobs' around me and paid the price... ( Al zou ik nu niet zeggen dat de zet op zich zo slecht is, ik bedoel wie verwacht nu zelf dat die gast nog ondersteuning krijgt in de 10 min. Tijdspan als die daarvoor nog geen enkele indicatie daarvan had :'(

#salty!!!
burgerwacht.

Als je de instellingen niet goed kent is het moeilijk om goed te spelen he :p
 

DeletedUser80615

Guest
Ah juist ! Wel dat is me FF zuur opgebroken :(

Naja die dingen gebeuren als je net terug speelt na een paar jaar pauze ,
 

DeletedUser77229

Guest
als er nog iemand een co zoekt op deze wereld ben k beschikbaar.

ben terug van weggeweest maar merk dat ik naast opleiding en werk niet de tijd heb om effectief alleen te gaan spelen.
 

DeletedUser80615

Guest
HM @darth Rayman dat klinkt best wel interessant :) heb je een pm gestuurd.

En @Paramore. Alsof farmen al niet riskant genoeg is met dat ze anderen voor ondersteuning kunnen vragen enz :(

Het enige goede aan burgerwacht is dat ik hoop ooit een edeltrein te kunnen snipen daarmee dat zou awesome zijn als me dat lukt :) (tot nog toe nooit (op die manier ) gedaan )

Hebben jullie dat ooit al eens meegemaakt ?
 
Bovenaan