Praathoek

Reactiescore
604
Reactiescore
2.508
@The Minion , is dit officieel geen ban? Heb ooit eens gehoord dat je geen prive foto's tegen de wil van diegene hier op het forum mag plaatsen. Kan fout zitten :p

Klopt, heb de persoonlijke gegevens nu verwijderd. Als ik thuis ben zal ik verdere stappen ondernemen, alleen kan dit niet via tel.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Kunnen we nog even stil staan bij het feit dat @The Pianist echt ongelofelijk hard weent dat @Lord Neos een w50 winst in zen sig heeft staan als die echt gewoon die wereld op zijn eigen account heeft gewonnen? Was oprecht een leuke discussie
 
Reactiescore
1.454
Kunnen we nog even stil staan bij het feit dat @The Pianist echt ongelofelijk hard weent dat @Lord Neos een w50 winst in zen sig heeft staan als die echt gewoon die wereld op zijn eigen account heeft gewonnen? Was oprecht een leuke discussie

Het gaat om respect naar de mensen die alles op alles hebben gezet om de wereld te winnen. Op deze manier kan ik ook nog wel een paar accounts en wereld winsten in mijn sig. zetten maar dat zou domweg onrespectvol zijn voor de mensen die het harde werk hebben geleverd.

Verder mag jij er van denken wat je wilt, maar kijkende naar de wereld verloop van W50, had jij waarschijnlijk de zelfde mening er over gehad.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Neen, hij heeft de wereld gewoon volledig gespeeld, en zat in de winnende stam. Het zou oprecht hypocriet zijn om mensen uit te nodigen in je stam en ze het dan door te steken dat ze niet gewonnen hebben. Wat ook helemaal niet klopt. Dan mag die toch gewoon in zijn sig zijn wereldwinst hebben staan? Hij heeft zijn moeite en tijd in de wereld gestoken, weliswaar niet Karma, maar uiteindelijk was zijn account eentje zoals velen die hier won.

Het is anders dan spelers die enkel de laatste week van een wereld op een account komen en dan dit in hun sig hebben.
 
Reactiescore
1.454
Neen, hij heeft de wereld gewoon volledig gespeeld, en zat in de winnende stam. Het zou oprecht hypocriet zijn om mensen uit te nodigen in je stam en ze het dan door te steken dat ze niet gewonnen hebben. Wat ook helemaal niet klopt. Dan mag die toch gewoon in zijn sig zijn wereldwinst hebben staan? Hij heeft zijn moeite en tijd in de wereld gestoken, weliswaar niet Karma, maar uiteindelijk was zijn account eentje zoals velen die hier won.

Het is anders dan spelers die enkel de laatste week van een wereld op een account komen en dan dit in hun sig hebben.

Ik zeg ook niet dat hij zijn persoonlijke resultaat niet mag claimen, maar het claimen van iets waar je geen onderdeel van was is onrespectvol.

Laten we het iets anders brengen. Stel, jij speelt op een account en je krijgt een ontiechelijk goede massa op je. Je co zegt tegen je, succes er mee en laat jouw al het deff werk doen. Vervolgens deff jij deze massa perfect zonder verliezen. Na deze massa gaat je co opscheppen hoe hij persoonlijk die massa perfect gedefft heeft. Zou jij dan niet een beetje pissed zijn? Volledig credits nemen voor iets wat hij niet gedaan heeft?

Lord Neos heeft de wereld helpen sluiten. Ik neem ook niks weg van zijn persoonlijke resultaat op zijn account, maar om nou de winst te claimen vind ik onrespectvol.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Appelen zijn geen peren. Hij claimt niets van de gedane acties, samenspel, .. Hij claimt de wereldwinst. Hij heeft de hele wereld gespeeld, en is die wereld gewonnen. Zelf al is die op het laatste moment gejoind, dit neemt niets af van het feit dat hij gewonnen is. Dus als jij je daarom beledigd voelt omdat jij meer werk in de stam hebt gestoken, fine. Maar dat zou onterecht zijn, dan had je stam hem maar niet moeten uitnodigen.

Een mb die op het einde van de wereld wordt uitgenodigd in een stam net voor wereldwinst wint die wereld ook, hoe je het draait of keert. Heeft die invloed gehad, nauwelijks tot neen. Heeft die gewonnen en mag die daar fier op zijn? Ja
 
Reactiescore
1.454
Appelen zijn geen peren. Hij claimt niets van de gedane acties, samenspel, .. Hij claimt de wereldwinst. Hij heeft de hele wereld gespeeld, en is die wereld gewonnen. Zelf al is die op het laatste moment gejoind, dit neemt niets af van het feit dat hij gewonnen is. Dus als jij je daarom beledigd voelt omdat jij meer werk in de stam hebt gestoken, fine. Maar dat zou onterecht zijn, dan had je stam hem maar niet moeten uitnodigen.

Een mb die op het einde van de wereld wordt uitgenodigd in een stam net voor wereldwinst wint die wereld ook, hoe je het draait of keert. Heeft die invloed gehad, nauwelijks tot neen. Heeft die gewonnen en mag die daar fier op zijn? Ja

Ik heb hier een andere visie op, zoals gebleken is. Verder gaat het niet om dat ik me beledigd voel omdat iemand minder gedaan heeft voor de wereldwinst, ik voel me 'beledigd' (vind het een groot woord) dat iemand die niks voor de wereldwinst heeft gedaan deze claimt. Voor mij voelt het echt alsof hij heel Karma gewoon een grote middelvinger geeft.

Dat argument van MB slaat nergens op. Op W50 hadden we schapenvla. Was altijd MB en heeft dag in dag uit alles gegeven voor de stam. Hij is op het laatst ook gejoind. Het verschil? Hij heeft wel daadwerkelijk iets gedaan voor de wereldwinst, Lord Neos niet.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb hier een andere visie op, zoals gebleken is. Verder gaat het niet om dat ik me beledigd voel omdat iemand minder gedaan heeft voor de wereldwinst, ik voel me 'beledigd' (vind het een groot woord) dat iemand die niks voor de wereldwinst heeft gedaan deze claimt. Voor mij voelt het echt alsof hij heel Karma gewoon een grote middelvinger geeft.

Dat argument van MB slaat nergens op. Op W50 hadden we schapenvla. Was altijd MB en heeft dag in dag uit alles gegeven voor de stam. Hij is op het laatst ook gejoind. Het verschil? Hij heeft wel daadwerkelijk iets gedaan voor de wereldwinst, Lord Neos niet.
Schapenvla is ook in real-life echt een aardige kerel. :D Ideale nachter voor ons account.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Moge de wrede capitein ruste in vrede
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.584
Moge de wrede capitein ruste in vrede

Nou nou nou, van rust is weinig sprake voor hem, sterker nog zijn zwaarste taak gaat pas nu van start. Hij moet weldra elk NEO account verwelkomen, ergens een plekje geven en iets te drinken aanbieden :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Niet grappig Jannes, niet spotten met de doden!

Wel geen waardig zeemansdood dus hij zal gewoon in de fik gezet worden en in een Toilet gedumpt, de kapitein hoort onder te gaan met het zinkende schip.
 
Reactiescore
2.508
Dit is nu de derde keer dat er een privé foto is gepost. Weet wat mods alle verwijderde berichten kunnen zien. Tegenwoordig bestraffen wij ook achteraf (als de foto verwijderd is). Wordt dus vervolgd.

Buiten dat het tegen de forumregels is; getuigd het ook nog van ethische onverantwoordelijkheid, ofwel asociaal en respectloos gedrag.
 
Bovenaan