Praathoek

Reactiescore
2.478
Was zeker een jury van Chess bij clustercontest? :p
All jokes aside.. nice gedaan. Ik kijk ernaar uit naar je volgende contest.

Ik ben diep geraakt dat je zoiets durft te beweren. Ik heb met moeite een (onpartijdig) juryteam gevonden en nog dan wordt hun mening betwijfeld
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Kan niet zo goed kiezen voor welke stam ik hier ga spelen.

Sad
 
Reactiescore
685
Inderdaad, @The Minion , kan je dit even verplaatsen naar de praat hoek?

Ik denk dat ze bedoelen dat de laatste discussie in topic 'stilte voor de storm hierheen verplaats moest worden. Aangezien dat niks te maken heeft met de oorlog tussen chess en neo.

En dat het filmpje (wat wel te maken heeft met de oorlog) daar mocht blijven staan:)
 
Reactiescore
2.478
Gaat om berichten van meerdere spelers die offtopic zijn. Dat kan hij nooit alleen verplaatsen.

Best jammer om te zien dat je een filmpje wat behoorlijk ontopic was wel hebt verplaats. Ik zou graag zien dat je het toch in de juiste topic plaats.

Heb ik vanochtend al gedaan schat.... Beetje jammer dat je niet de moeite hebt genomen om het te controleren. Anyways een beetje off-topic kan geen kwaad. Ik heb mij recent laten vertellen dat ik daar niet al te streng om moet zijn als de discussie niet te lang duurt en al dood is gebloed.

Wellicht kon hij het niet alleen doen, maar hij kon zeker wel het initiatief nemen om (na zijn verzoek) zelf de discussie voort te zetten in de praathoek.
 
Reactiescore
603
Altijd die hongernekken

GbmY5Bl.png

g7nV7sM.png

bxgdGDv.png
 
Bovenaan