Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
661
Iedereen unbanned hoor ik + mooie compensatie van TW om de verloren 24 uur goed te maken :eek: De wonderen zijn weliswaar de wereld nog niet uit. En dat baseer ik omdat TW hun fouten toegeeft en omdat ik er nog steeds ben!

En wees allen blij, dit ga je niet veel meemaken.
Knap dat ze dit doen. Kan ik wel smaken.
Zeg nu zelf ...
 

DeletedUser74994

Guest
Iedereen unbanned? Of alleen de onschuldige lui? Zou beetje gaar zijn als er dadelijk botters ook nog eens 500 PP krijgen voor hun gescript. XD
 
Reactiescore
3.584
Iedereen unbanned? Of alleen de onschuldige lui? Zou beetje gaar zijn als er dadelijk botters ook nog eens 500 PP krijgen voor hun gescript. XD

Als ik vaag uit de teksten van TW wat mag afleiden zou ik denken 1 iemand terecht gepakt is (wie weet wel degene die jij aangaf) en TW soortgelijke acties zag in de andere gebande spelers. Maar hier ben ik niet zeker van dus don't shoot me :p
 
Reactiescore
3.584
Kan ik eindelijk gaan spelen :D

Ik vind dat je door dit te zeggen erg weinig besef hebt van waarmee jij wel niet bezig bent. TribalWars is niet zomaar een 'spel' je kan 'spelen' HET IS ONS LEVEN.

Waag het nooit meer om dat te minimaliseren anders voel ik mij genoodzaakt eens te 'spelen' met u 'spel'!!!

Hoe verkeerd komt dat laatste wel niet over :s
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik vind dat je door dit te zeggen erg weinig besef hebt van waarmee jij wel niet bezig bent. TribalWars is niet zomaar een 'spel' je kan 'spelen' HET IS ONS LEVEN.

Waag het nooit meer om dat te minimaliseren anders voel ik mij genoodzaakt eens te 'spelen' met u 'spel'!!!

Hoe verkeerd komt dat laatste wel niet over :s

Zoveel dingen die ik nu wil reageren hahaha :p
 

DeletedUser78825

Guest
tenor.gif
 
Bovenaan