Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
133
Je kunt inno hiervoor afzeiken, maar die hebben daar niks over te zeggen. Die hebben zich simpel te houden aan privacywetgeving die opgelegd wordt vanuit de EU - waar ieder bedrijf, organisatie of whatever die met data van gebruikers dealt zich aan moet houden.
Dan begreep je me verkeerd. Het was gewoon een constatering, geen afzeiken. Maar nu je er een argument bij haalt... die nieuwe privacywetgeving staat daar volledig los van, het recht om vergeten te worden wordt er geregeld, er wordt geen verplichting opgelegd. De reden voor deze wijziging is gewoon dat de namen van inactieve accounts weer in het spel terecht kunnen komen en dat is logisch genoeg, had acht jaar geleden al ingevoerd kunnen worden.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Is er al een wereldchat? Zo ja, kan iemand me erin gooien? :)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Heb mn tijd beter te besteden, dwaas. Maar he, bedankt dat je weer zo behulpzaam bent als altijd. Snoepje van je moeder nog altijd niet gekregen zie ik..
 
Reactiescore
3.584
Er is letterlijk een topic genoemd naar, w62 wereldchat. Vervolgens kom jij daarom vragen en maak ik een nep boze reactie.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Er is letterlijk een topic genoemd naar, w62 wereldchat. Vervolgens kom jij daarom vragen en maak ik een nep boze reactie.

Goede opsomming van t gebeurde ja ;)
Excuses voor mijn ietwat kortaffe reactie, mocht het grappig bedoeld zijn. In de loop der jaren en na meerdere verhalen lees ik jouw posts vrijwel altijd met een scheef oog. Wellicht een zwaar vooroordeel, wellicht niet. We zullen het deze wereld misschien zien.
 

DeletedUser79201

Guest
Hoe kunnen mensen al meer dan 10 K hebben gefarmd leg me dat uit aub :)
 

DeletedUser79218

Guest
rooftochten maakt het wel makkelijker om in het begin je gs binnen te halen.
Maar kan je snipen met rooftochten?
 

DeletedUser79218

Guest
Maar je kan wel zorgen dat ze op een bepaalde tijd terug zijn toch?
 

DeletedUser76178

Guest
kan je wel al invoeren op het voorhand om de tijd te zien.
 
Bovenaan