Praathoek

DeletedUser77704

Guest
De logica, voordat wij die ban kregen zaten wij echt niet op 40k pp hoor, besef als die ban er nooit was geweest waar wij waren en of jullie het uberhaupt daar hadden overleefd.

Een NEE kun je zeker krijgen als antwoordt, dus hale de support maar. Anders stond je never daar.

Snap de vijandigheid niet zo aangezien we van te voren hadden afgesproken in dienst te gaan spelen, als je ff terug leest zie je dat wij pas bij jullie ban pp zijn gaan uitgeven. Wij zeggen zelf dat we dan veel lager hadden gestaan wat ook niet erg was voor deze bijwereld.
 

DeletedUser79303

Guest
40k is ook super veel. Daar moet je wel een paar werelden voor pp farmen.

Het is veel, maar met toewijding kan je zeker meer dan 40k pp farmen op 1 wereld.
En als je twee (toekomstige) co's hebt die dat ook doen op hun eigen accounts, dan zit je al gauw over de 100k voor de volgende wereld (ook al komen die pp's in vlagen op het hoofdaccount door de 60 dagen regel)
 

DeletedUser77389

Guest
Hoe hoog staat bij jullie pp beurs, Bij ons nog op 167 per gs :D
 
Reactiescore
1.278
Waar haalt pikachu dit soort DU's vandaan?
 
Reactiescore
1.019
die kan je gwn kopen hoor, beloof hem genoeg pp en je hebt weer een lekker dorpje :D
 

DeletedUser78287

Guest
Ik heb nog nooit meer als 400 pp gehad... :(

(Alle donaties zijn welkom)
 

DeletedUser79303

Guest
Pff, ik heb ook echt zo'n pp-abuser nodig in C45 of C55 ...
De beurs is al twee dagen lang helemaal verpest :(

Mijn gsjes verdienen het om onder de 200:1 verkocht te worden! :p
 

DeletedUser79078

Guest
Wou nog wel ff door gaan, maar als je eenmaal edels op je dak krijgt kan je niks :p
 
Reactiescore
166
Snap de vijandigheid niet zo aangezien we van te voren hadden afgesproken in dienst te gaan spelen, als je ff terug leest zie je dat wij pas bij jullie ban pp zijn gaan uitgeven. Wij zeggen zelf dat we dan veel lager hadden gestaan wat ook niet erg was voor deze bijwereld.
Ik mag jou niet.
 

DeletedUser79303

Guest
Vraagje: Die beloning van het evenement "Verhoogt permanent de maximale bevolking van het huidige dorp met 10%", zou het mogelijk zijn om er meerdere op 1 dorp te gebruiken? :eek:
 
Bovenaan