Praathoek

DeletedUser77704

Guest
als t er op neer kwam dan was t indd niet zoo makkelijk gegaan :# zeker niet omdat wij al een trein hadden voor onze herstart, niet dat we iets van plan waren hoor!

Klopt, jullie hadden dan nu 40k gehad en wij max 10k zouden zoals afgesproken dan meer in dienst hebben gespeeld, nu maar mogelijkheid gegrepen
 

DeletedUser78770

Guest
Klopt, jullie hadden dan nu 40k gehad en wij max 10k zouden zoals afgesproken dan meer in dienst hebben gespeeld, nu maar mogelijkheid gegrepen

wat ook zeer te begrijpen is justin deed wel erg veel pijn :'(
 

DeletedUser78770

Guest
Geloof ik gelijk, door jullie ban serieus gaan spelen en pp gaan gebruiken anders gewoon als leuke wereld erbij gehouden

die ban deed ook behoorlijk zeer man bij t team

moraal was helemaal naar de klote maar eerlijk gezegd hebben we ons redelijk herpakt, hadden al op meer gehoopt maar dat komt nog wel;)
 

DeletedUser77704

Guest
die ban deed ook behoorlijk zeer man bij t team

moraal was helemaal naar de klote maar eerlijk gezegd hebben we ons redelijk herpakt, hadden al op meer gehoopt maar dat komt nog wel;)

Geloof ik gelijk, hebben daar het geld niet voor wat jullie doen :eek:

Wij gebruiken enkel tactisch de beperkte pp, wat niet in proporties staat tot jullie. Waar jullie 150k hebben gebruikt zitten wij nu op 40k max. En dat is wel ons limiet.
 

DeletedUser78770

Guest
Geloof ik gelijk, hebben daar het geld niet voor wat jullie doen :eek:

Wij gebruiken enkel tactisch de beperkte pp, wat niet in proporties staat tot jullie. Waar jullie 150k hebben gebruikt zitten wij nu op 40k max. En dat is wel ons limiet.

limiet wat is dat? hehe
 

Deleted User - 697374

Guest
Ik vind 10k pp al veer als je dat er door heen weet te raggen:confused:
 

DeletedUser78770

Guest
Wat jullie opnoemen geven we easy uit in een dag als t kan.. nja jullie zien t allemaal dus wrm zouden we t verbergen haha
 

DeletedUser57345

Guest
Hahaha, deze aantallen per dag. In die 2/3 jaar dat ik eruit ben geweest is het wel vrij triest geworden dan
 

Deleted User - 697374

Guest
die premium beurs vind ik vooral zo overdreven wou dat daar een limiet op zat dan had het misschien nog mee gevallen bij de start
 
Reactiescore
182
Limiet hoeft niet, maar gewoon dat de grondstoffen die je koopt langzaam duurder worden en dat dan het verschil tussen marktwaarde en de waarde die je betaalt gebruikt wordt om de capaciteit te verhogen. Zodat grondstoffen voor niet abusers uiteindelijk goedkoper worden.

Overigens vind ik het jammer dat tribal wars deze weg is ingeslagen, elke wereld wordt het gekker met het PP gebruik.
 

DeletedUser77704

Guest
Limiet hoeft niet, maar gewoon dat de grondstoffen die je koopt langzaam duurder worden en dat dan het verschil tussen marktwaarde en de waarde die je betaalt gebruikt wordt om de capaciteit te verhogen. Zodat grondstoffen voor niet abusers uiteindelijk goedkoper worden.

Overigens vind ik het jammer dat tribal wars deze weg is ingeslagen, elke wereld wordt het gekker met het PP gebruik.

Dat gebeurt al
 

DeletedUser78770

Guest
Geloof ik gelijk, hebben daar het geld niet voor wat jullie doen :eek:

Wij gebruiken enkel tactisch de beperkte pp, wat niet in proporties staat tot jullie. Waar jullie 150k hebben gebruikt zitten wij nu op 40k max. En dat is wel ons limiet.


De logica, voordat wij die ban kregen zaten wij echt niet op 40k pp hoor, besef als die ban er nooit was geweest waar wij waren en of jullie het uberhaupt daar hadden overleefd.

Een NEE kun je zeker krijgen als antwoordt, dus hale de support maar. Anders stond je never daar.
 
Bovenaan