Praathoek

DeletedUser78434

Guest
95e506d2bc0b9744885704eaecf4df7d.png


Zonder uitgeven van PP tel je bij lange na niet meer mee in events xD
 
Reactiescore
537
95e506d2bc0b9744885704eaecf4df7d.png


Zonder uitgeven van PP tel je bij lange na niet meer mee in events xD

Klopt, ik heb nu ongeveer aan 20 euro aan pp in het event gedouwd.
Ik kom daarmee op een score van 600 punten. Last whisper heeft 6x zoveel. En dat op meerdere dagen van het event.
Nou ben ik zo brutaal om er dan vanuit te gaan dat LW elk event een big spender is.

Dan kom je easy op 1000 euro per event? Als je dat al over hebt om in zo'n spel als TW te stoppen, neem ik aan dat je genoeg verdient dat je het echt kan missen. Iemand die mij in contact kan brengen met hem zodat ik kan solliciteren bij zijn werkgever?
 

DeletedUser8174

Guest
Klopt, ik heb nu ongeveer aan 20 euro aan pp in het event gedouwd.
Ik kom daarmee op een score van 600 punten. Last whisper heeft 6x zoveel. En dat op meerdere dagen van het event.
Nou ben ik zo brutaal om er dan vanuit te gaan dat LW elk event een big spender is.

Dan kom je easy op 1000 euro per event? Als je dat al over hebt om in zo'n spel als TW te stoppen, neem ik aan dat je genoeg verdient dat je het echt kan missen. Iemand die mij in contact kan brengen met hem zodat ik kan solliciteren bij zijn werkgever?

Buah, dat valt opzich nog wel mee hoor, zeker als je weet dat het niet van 1 speler komt maar van meerdere.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik schooi altijd mijn PP bij anderen of regelde dat 3 man PP ging farmen en alles naar mij stuurden.

20 euro is 10x niks joh ^^
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik vind 20 euro in TW stoppen al veel :/

Ik vind het sowieso diep, diep triest dat mensen groot geld in dit spelletje stoppen. Allereerst al om het feit dat je dat geld veel beter kan besteden maar vooral omdat het gewoon verkwisting is, je hebt er geen reet aan. Zonder PP kun je het net zo goed doen. Tuurlijk heeft Last Whisper meer puntjes dan iedereen maar het zijn zéér zeker niet de beste spelers, hopelijk treffen ze één van de weinige goede spelers op deze wereld en gaan ze gewoon de pan in. Iedereen kan dit spel gratis spelen en zonder pp-abuse schop je het ook gewoon tot een top tien ranking, dat hebben we ondertussen bewezen met 30? 50? 100? pp-abusers lager in ranking en alle andere scores. #anti-pay2win
 
Reactiescore
603
een spotprenten wedstrijd gaat het denk ik niet worden. naar mijn weten gaat daar te weinig animo voor zijn.
Of denken jullie dat ik het toch moet proberen?
 

DeletedUser75339

Guest
Wat is jullie mening over onderstaande ?
Heeft het fusieaccount recht op alle dorpen ongeacht edellijnen en stamgenoten ?

Nee het account x is niet gestopt het account x is een intern. Dan gaan alle dorpen naar degene toe die hem internt ,hebben overige stamleden weinig mee te maken. Als wij als account bijwijze nu zouden stoppen zonder intern ,dan zouden stamleden de dorpen krijgen en moeten ze dit verdelen Stel wij zouden nu fuseren met y dan gaan alle dorpen van hem naar ons toe of andersom
x betrof een fusie en daar hebben andere stamleden niks geen aanspraak op.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Je handelt vaker in stambelang, niet enkel om eigenbelang in TW. Al waren die dorpen vanaf het begin van de wereld al toegekend aan speler x, als het beter uitkomt dorpen van speler y aan de stam te geven ivm edellijnen oid, dan ben je geen egocentrisch zak stront, dan geef je die zoals het hoort.
 

DeletedUser78434

Guest
Na A., ROTA en TikTak is het nu de beurt aan TU om zich ook aan het lijstje van samenwerken met Vinage te voegen. Why so scared?
 
Bovenaan