Praathoek

Deleted User - 487776907

Guest
Succes verder man. Je was een leuke gozer om zo nu en dan een praatje mee te maken en zie je graag nog eens terug!
 
Reactiescore
1.049
Gaat dit om recente beleidsbeslissingen of dingen die al langer aanslepen?
Allesinds, zoals je je RL-TW beschrijft ziet het er zeker niet gezond uit. Mijn tactiek is om het steeds op 1 wereld te houden. Maar het beste, en ik ben er zeker van dat we je weldra terug gaan zien ;)
Een mix denk ik, Kleine beslissingen die opstapelen worden grotere stapels. En dan een keer is het goed :)
Achja, Een breeak van langer als 2 weken is me nog noit gelukt

Succes verder man. Je was een leuke gozer om zo nu en dan een praatje mee te maken en zie je graag nog eens terug!
Nu heb ik/we iig minder geheimen hahah
Was echt soort afwachten wat we konden vertellen etc
@The Minion nu ff 2 weken gas erop met leren. Tekorten wegmieteren en weer TW gok k
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.787
Bedankt voor je toevoegingen hier op het forum en complimenten dat jij wel een schone wereld zonder allerlei narigheid nastreeft. Zonder in detail te hoeven treden hoop ik dat de beleidsvormers binnen Chill jouw stoppen ook als een soort eyeopener beschouwen. Wellicht leggen ze hun plannen eens onder een loep om te beseffen dat ze het niet nodig hebben, het de wereld zou verzieken en veel onvrede zou zaaien bij vriend en vijand. We zullen elkaar nog wel een keer treffen op volgende werelden Rens!
 

DeletedUser77629

Guest
Jammer Rens, jij was 1 van de weinige van Chill. die normaal poste op het AF en vuil spel afkeurde, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
 

DeletedUser78972

Guest
@thelightfighter

Jammer dat je stopt, ik vond je wel van toegevoegde waarde hier op het AF ondanks je van de verkeerde kaaant was.
En succes in RL dat gaat altijd voor, zodra je tijd hebt zie ik je graag terug.
Jammer genoeg kan jij de strijd niet echt mee maken dan en ik hoop dat de verkeerde kaaant hier nog wel steeds voldoende actief blijft op het AF.

Met vriendelijke groet,

Noobstiaan
 
Reactiescore
2.507
Als jullie je vervelen er is een leuke nieuwe contest online: Raad de mod (klik).

Ik ga er vanuit dat jullie veel plezier uit het brainstormen naar de antwoorden halen. Niks is leuker dan roddelen over de 'autoriteiten'.
 

DeletedUser79078

Guest
Slim op een stil forum proberen mensen te vinden die mee willen doen :eek:
 
Reactiescore
1.478
Ja wat is dit voor gaye sluikreclame? Zo van de wereld is toch verneukt laat ik dan nog maar even wat mensen naar mijn contest halen.
 
Reactiescore
2.507
Hier kon er ook een contest zijn als jullie roepen welke
 
Bovenaan