Deleted User - 487871837
Guest
Een zetel is een zetel en een stoel is een stoel. Een bank is iets waar je u geld op zet!
Kutbelgen
Een zetel is een zetel en een stoel is een stoel. Een bank is iets waar je u geld op zet!
Mag ik ook een pet met de tekst ik ben een tribal heldJullie verdienen allemaal een sticker .
En een raam met bananensmaakMag ik ook een pet met de tekst ik ben een tribal held
Mag ik ook een pet met de tekst ik ben een tribal held
Drink er eentje op man, heel goed gedaan, amai!!Naar 7 dorpen winst op ltdarky in 4 dagen als rec naar 10 verliezen in de 3 dagen daarna.
Die pet is zeker mooi. Maar @Young Grafito ga dan niet verkondigen hoe goed rec is als ze na een 4-5 dagen durende massa 7 dorpen pakken op dag 1 en 2 op een account met een verschrikkelijk cluster vanwege de smalheid. Daarnaast het moment dat dit account activiteit gaat vertonen meteen het verlies omdraait naar winst. Aangezien er een stuk minder clears langs zijn gekomen dan door jullie "redelijke massa met minimale clears". Trek je eigen conclusie maar. Die van mij is dat rec gewoon een veel mindere stam is.hahha crypto legend
Drink er eentje op man, heel goed gedaan, amai!!
Die pet is zeker mooi. Maar @Young Grafito ga dan niet verkondigen hoe goed rec is als ze na een 4-5 dagen durende massa 7 dorpen pakken op dag 1 en 2 op een account met een verschrikkelijk cluster vanwege de smalheid. Daarnaast het moment dat dit account activiteit gaat vertonen meteen het verlies omdraait naar winst. Aangezien er een stuk minder clears langs zijn gekomen dan door jullie "redelijke massa met minimale clears". Trek je eigen conclusie maar. Die van mij is dat rec gewoon een veel mindere stam is.