Praathoek

DeletedUser61134

Guest
Tijd om naar Jannes zijn huis te gaan en al zijn geld uit de bank te snijden :eek:
 
Reactiescore
3.540
Duckje liked mijn post omdat die ook van Tienen is. Wel raar hij dit onbelangrijk forumtopic leest. Zou die echt alle topics lezen? :eek::eek: Je zou nog kunnen denken het is winter hij zit te schuilen ergens maar het is gewoon hartstikke mooi weer dus zit normaal gewoon aan de vijver in een park brood te eten die voorbijgangers naar hem gooien, want dat is wat eenden doen nu.
 
Reactiescore
2.478
Voor deze keer doog ik deze dubbelpost
 

DeletedUser61134

Guest
Duckje kan misschien net zoals mij er slecht tegen als topics ongelezen zijn.

En komt dit omdat ik mensen blokkeer of kan het forum niet tellen??

085e84341fd7e27b2687290e80c118a1.png


0a967e1cb2d029148fee06cd5480cd74.png


Dit soort dingen krijg ik stuiptrekkingen van, brengt mensenlevens in gevaar :(
 

Deleted User - 697374

Guest
Naar 7 dorpen winst op ltdarky in 4 dagen als rec naar 10 verliezen in de 3 dagen daarna.:)
 

Deleted User - 697374

Guest
hahha crypto legend :D


Drink er eentje op man, heel goed gedaan, amai!! :eek:
Die pet is zeker mooi.:eek: Maar @Young Grafito ga dan niet verkondigen hoe goed rec is als ze na een 4-5 dagen durende massa 7 dorpen pakken op dag 1 en 2 op een account met een verschrikkelijk cluster vanwege de smalheid. Daarnaast het moment dat dit account activiteit gaat vertonen meteen het verlies omdraait naar winst. Aangezien er een stuk minder clears langs zijn gekomen dan door jullie "redelijke massa met minimale clears". Trek je eigen conclusie maar. Die van mij is dat rec gewoon een veel mindere stam is.
 
Reactiescore
508
Die pet is zeker mooi.:eek: Maar @Young Grafito ga dan niet verkondigen hoe goed rec is als ze na een 4-5 dagen durende massa 7 dorpen pakken op dag 1 en 2 op een account met een verschrikkelijk cluster vanwege de smalheid. Daarnaast het moment dat dit account activiteit gaat vertonen meteen het verlies omdraait naar winst. Aangezien er een stuk minder clears langs zijn gekomen dan door jullie "redelijke massa met minimale clears". Trek je eigen conclusie maar. Die van mij is dat rec gewoon een veel mindere stam is.

Ok het is nu wel het laatste wat ik zal zeggen over dat hele massa gebeuren. Voor de kwaliteit die wij als REC zijnde bezitten was het geen slecht resultaat. Men zegt soms wel je kan er makkelijk geraken maar er blijven is iets anders. Hier een beetje gelijkaardig. We kunnen miss wat dorpen winst boeken maar die dorpen behouden blijkt wat moeilijker te zijn, en dat komt door dat gebrek aan groot kwaliteit. Kijk bon die massa is nu al bijna een week geleden dus ik ga er nu niet meer over beginnen, nu zien we verder hoe het verloopt en wat het volgende ding is waar een discussie over ontstaat :)
 
Bovenaan