Praathoek

DeletedUser51839

Guest
Denk dat Hunt nu al het God syndroom te pakken krijgt, hoe gaje een stam aanvallen die alles blocked/deft en sametime de zwakste schakels uitschakelt tot enkel de sterkste overblijft?

Haha i know, hunt doesn't and good luck to Hunt, God rules everything i'm afraid, even luck ;)
 
Reactiescore
1.075
ik niet snappen?
 
Reactiescore
331
haha niemand begrijpt wat je zegt iets er van want je praat altijd raadsels in en kras kris door elkaar alsof bestaan leestekens geen en onderbouwt amper je statements onzinnig
 

DeletedUser79094

Guest
Dit is een ongemakkelijke dag om achter te komen dat er een wereld forum is :oops:
Eeehmmmm... Hoi ik ben Max :rolleyes:
 

DeletedUser79094

Guest
Hoop het maar begin me erg naïef te voelen over de wereld nu ik all deze saamhorigheid zie
 

DeletedUser79094

Guest
eehm, hoe ik een handtekening hier fixen =D
Succes heb het gevonden <3
- wil me niet vermengen , just want to play the game -

*Edit : for the sidenote*
*Edit : Succes*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79094

Guest
Ik wil me niet vermengen in al het gebeuren met de grote stammen,
Ik weet er vrij weinig van af behalve wat ik vandaag gelezen heb op de flora.
Die ik vandaag ontdekt pas heb *sweat*

Maar ik was wel nieuwsgierig naar de vraag bij jullie :

Wat maakt voor jullie een goede TW game ?
Waaraan moet het voldoen om de mooiste strijd te ervaren ?

Voor mij is het facking veel tijd investeren en plannen en het overleven uit de meest onwaarschijnlijke situatie , facking veel

P.s. aub geen negatieve verwijzingen naar andere stammen om een punt te maken daar zijn al mooie post voor met veel saamhorigheid <3 heb nu gewoon over een mening over tw zonder andere stammen en spelers te betrekken [a] en wil misschien wat positiefs lezen wat mensen wel mooi vinden ipv wat ze verachten :D

Of ben ik hier te naief voor ingesteld :x
 
Reactiescore
1.367
TW is trash, het is enkel een verslaving
 

Deleted User - 487871837

Guest
Even promoten:

Er gaat weer een nieuwe ronde WvW van start, vrij gericht op nieuwe spelers, om wat meer mensen naar het spel te trekken.

Het inschrijftopic (clicky) kun je daar vinden. Doe vooral mee en make a boy proud :)

(Het is leuk en je kunt ongemodereerd spammen ;););))
 
Bovenaan