Praathoek

Reactiescore
1.075
still love you hoor ondanks je perverserie
 

DeletedUser51839

Guest
Met pijn in het hart neem ik afscheid van men accountje, mb spelen was zeer leuk maar nu terug het echte grote werk helaas.

Toch even terugblikken op men acties als mb, positieve resultaten op zowel No.(+2), Real(+1) als GoT (+9) en ook op mb's van tegenpartij, yes (+4 of morgen misschien +8). Hoop dat Captain gesmuld heeft tijdje terug toen ik als mb men moraalheer en qq aftroefde met 2 cf's en zij maar 1 ;) Alsook grappig hoe ik als mb gewoon mb's van chef kan pakken zonder dat hij iets terugdoet, jammer van zijn nalatigheid.

Binnenkort kom ik het Goddelijk team vervoegen na een geslaagde interim stage, ofja nee, ik kom gewoon knallen samen met de Goden op deze wereld,
Hey what did you expect ;p
 
Reactiescore
1.075
god de stam die niet van interns houd gaat nog meer internen
 

DeletedUser51839

Guest
god de stam die niet van interns houd gaat nog meer internen

Meer iets van de juiste speler op de juiste plaats, wil ik niet zeggen dat ik top ben,enkel een verreiken waar men het nodig acht. Btw intern eens thecoon aub, account is zo zwaar overbodig :x
 

DeletedUser77704

Guest
Meer iets van de juiste speler op de juiste plaats, wil ik niet zeggen dat ik top ben,enkel een verreiken waar men het nodig acht. Btw intern eens thecoon aub, account is zo zwaar overbodig :x

Succes bij je nieuwe uitdaging, hopelijk mogen we de degens kruisen
 

DeletedUser51839

Guest
honest to be honest, was leuker die af toen Hunt en Lost Nap hadden, de vereiking die ik kreeg van het moddergooien is nu over :(

Shame on you all :p
 

DeletedUser61134

Guest
Kom maar eens langs, bekogel ik je met een substantie die op modder doet lijken.
 

DeletedUser51839

Guest
OMG van je eigen stamleden moet je het hebben, thanks Dabb, weer een rang gezakt nu :(
 
Reactiescore
1.075
Bs, Dabb is weggespeeld door TheCoon, dat weet iedereen.

Barbjes en noobjes edelen in de rim kan iedereen, zeker als je ze nog eens niet zelf moet clearen en 10000 edels hebt omdat je weggeedeld bent.
 
Reactiescore
91
Idd, kan iedereen

2XtCLMQ.png
 

DeletedUser14084

Guest
Barbjes en noobjes edelen in de rim kan iedereen, zeker als je ze nog eens niet zelf moet clearen en 10000 edels hebt omdat je weggeedeld bent.

Het klopt dat ik barbjes en noobjes edel in de rim maar ik clear ze nog altijd zelf. Ik speel nog tenminste op mijn eigen account en doe er meer moeite voor dan jou. Ik heb geen 2.5 mill account cadeau gekregen zoals jou omdat de vorige eigenaar gestopt is.

Maarja, ik was toch weggeedeld door jou? Moet zeggen dat ik je bijna niet meer terug kan vinden op de ranking.

Over internen gesproken:
https://gyazo.com/c7db9716ea1aeefcea9e3bea5fe723c0
 
Reactiescore
1.075
Het klopt dat ik barbjes en noobjes edel in de rim maar ik clear ze nog altijd zelf.


man kan je nog meer uit je nek lullen.

bb38b07b96c99396bc2831bd72d8317f.png
bb38b07b96c99396bc2831bd72d8317f


dit zegt meer dan genoeg over je zelf clearen, de ODA dat je op hebt gedaan is trouwens van barbs te clearen wellicht aangezien dat de enige overnames zijn van de laatste dagen.
nee je hebt ze echt wel moeten clearen hoor!!!!
 
Bovenaan