Praathoek

Reactiescore
1.367
Leaven en overstappen naar je vijand en onmiddellijk een dorp overnemen van je oude stam...

Ik raad je aan beter op te letten ;)

Had al 2 van zijn dorpjes gepakt toen ik nog in de stam zat. Hij is inactief en poste niet dat hij "gestabt" werd. 1+1=fusie ;)
 

DeletedUser42732

Guest
Ik raad je aan beter op te letten ;)

Had al 2 van zijn dorpjes gepakt toen ik nog in de stam zat. Hij is inactief en poste niet dat hij "gestabt" werd. 1+1=fusie ;)

Dat weet ik maar het blijft een stamlid, actief of inactief
 
Reactiescore
91
Euhm tis mijn fusie partner... :)



Jup fusie2win

Je farmt tenminste wel wat bij elkaar, compenseert het nog
Een niet nadergenoemde TBR speler heeft als record nog geen 100k gefarmd en staat in top 10 & 10/17 dorpen is intern.
 
Reactiescore
1.367
Je farmt tenminste wel wat bij elkaar, compenseert het nog
Een niet nadergenoemde TBR speler heeft als record nog geen 100k gefarmd en staat in top 10 & 10/17 dorpen is intern.

Valt bij mij ook niet veel te farmen hoor, geen noobjes die ik kan clearen om te farmen en bbtjes zijn leeg. 150k op een goede dag...
 

DeletedUser59368

Guest
Valt mij op dat er idd. redelijk wat geinterd word op deze wereld.. de topspelers zijn niet hellemaal wat het zou moeten zijn.
 
Reactiescore
533
Valt mij op dat er idd. redelijk wat geinterd word op deze wereld.. de topspelers zijn niet hellemaal wat het zou moeten zijn.
Gelukkig bestaan wij nog. Topper bij topper
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser77704

Guest
Aan wie mag ik binnenkort fronten ^^

Wat uitdaging dan misschien.
 

DeletedUser61134

Guest
Zacht gebakken brood met pindasaus met als opvolger Pindasoep of Soto
Dan een goede maaltijd met Atjar, Viscurry van Lekkerbeccies (Get it? Beccie?) en daarbij natuurlijk rijst!
Als afsluiter kan je kiezen uit verse Saté, Gebakken banaan, pittige kippenvleugels of een stuk spekkoek :eek: (Voor de dikkertjes onder ons kan je ook gewoon van alles een beetje natuurlijk)

Morgen hebben we Rendang dus als je geen fan bent van vis hebben we morgen wat voor jou :eek:
Ook voor de mensen die hun mondje kunnen houden is er gebakken hond, maar wanneer je klikt eindig je zelf in een stoofpot :eek:
 
Reactiescore
770
oke jongentje die zich voordoet als meisje
 
Reactiescore
308
Mweh, word gekata'd :/
Schade door katapultbeschietingen: Boerderij is beschadigd van level 29 naar level 28
Schade door katapultbeschietingen:
Boerderij is beschadigd van level 25 naar level 23
 
Bovenaan