Praathoek

DeletedUser61134

Guest
Pindasaus? :eek:

Ja. Die Jannes mag hopen dat ik hem nooit in het echt tegenkom. Zal anders een andere saus over zich krijgen dan de traditionele witte.

Wacht als jij de witte saus levert kan ik de Pindasaus regelen.
Maken we een patatje oorlog van die Jannes :eek:
 
Reactiescore
1.075
Aaaawkwaaarddd
 
Reactiescore
91
Gebeurt er eigenlijk (al) iets boeiend op de wereld? Oorlogje ergens ofzo?
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser61021

Guest
Gebeurt er eigenlijk (al) iets boeiend op de wereld? Oorlogje ergens ofzo?

Her en der een beetje oorlog voeren, maar valt allemaal redelijk mee. Iedereen is vooral zijn cluster aan het opbouwen en de zwakkere spelers aan het wegedelen. Over 45 dagen komen de rune dorpen naar boven, dan zal het wel wat spannender worden.

Niet hier, ik had eerst 10k pp gedaan en nu internen naar de top :)

Wait? What! Dat is een €100 aan PP? Waarom zelfs? Nja dan wordt het moeilijk voor arme zieltjes om te winnen ;)
 
Reactiescore
1.367
Her en der een beetje oorlog voeren, maar valt allemaal redelijk mee. Iedereen is vooral zijn cluster aan het opbouwen en de zwakkere spelers aan het wegedelen. Over 45 dagen komen de rune dorpen naar boven, dan zal het wel wat spannender worden.



Wait? What! Dat is een €100 aan PP? Waarom zelfs? Nja dan wordt het moeilijk voor arme zieltjes om te winnen ;)

PP farmen, heeft me 0.1 minuut per dag gekost voor een tijdje :)
 

DeletedUser76691

Guest
Waar is het stab-forum?

Nou goed, ik plaats het gewoon hier. Nu zijn we (m'n co en ik) in 2 dagen tijd al 2x gestabd geworden. Waar gaat het heen met TW? Ooit was dit zo'n leuk spel, maar nu kun je gewoon bijna niemand meer vertrouwen...

Paar dagen terug wilde de ex-stamleider geen samenwerking met de stam "Joke" aan (tegen de stam "Titan") omdat ze zelf een stab-verleden hebben en omdat ze aanvallen binnenkregen van hen. 1 of 2 dagen later zijn ze zelf, samen met een andere stamlid, zelf naar die stam overgestapt en ons (de stam .One.) zonder uitleg of wat dan ook achter gelaten. Deze spelers zijn: "DoomsDayer", "DJAZ4" & "Dartheld". Enige positieve is dat ze ons (nog) niet hebben aangevallen.

Nu naar vandaag. Wij (SaraLicious) hebben een flinke jump gemaakt (21 uur lopen). Natuurlijk konden we aanvallen verwachten, maar nota bene van spelers uit de stam "Exp", waar we mee in onderhandeling waren over een bondgenootschap, krijgen we aanvallen binnen. Na wat overleg heeft de speler "Kasimira.", die edels op ons af gestuurd heeft, ons beloofd dat als het dorp overgenomen zou worden, wij het dorp terug zullen krijgen. Rara, we krijgen het dorp echt niet terug. De edels lopen op dit moment nog op ons dorp, ze komen over 2 uur aan, maar als wij op dit moment vragen of ze hun belofte nakomen, dan krijgen we totaal geen antwoord. M.a.w. ze negeren ons. Ik wil iedereen even duidelijk maken dat je deze spelers never nooit moet vertrouwen.

Mvg,

Nu een ex-TW speler: Sanne
 

DeletedUser42732

Guest
Jammer ja die backstabbers.. 10 jaar geleden waren ze er al. Ze zullen er altijd blijven heb ik nu ook weer op w57 ondervonden. Voor mij zal het spel nu ook snel voorbij zijn.
 

DeletedUser59368

Guest
Nooit iemand 100% vertrouwen.. vaag blijven in je info, zeker in de begin van de wereld waar elke fout een groot risico met zich mee brengt. Er zullen altijd overlopers zijn, wanneer het warm word onder de voetjes..
 
Reactiescore
1.367
Jammer ja die backstabbers.. 10 jaar geleden waren ze er al. Ze zullen er altijd blijven heb ik nu ook weer op w57 ondervonden. Voor mij zal het spel nu ook snel voorbij zijn.


Een stam leaven is geen stab :)
 
Bovenaan