Praathoek

Reactiescore
2.508
Jij was in de tussentijd ook aan het spammen Duncan :x Dus dat vind ik dus sowieso geen maatstaf. In elke serieuze discussie komen tegenwoordig ook wat andere (overbodige) posten:(
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jij was in de tussentijd ook aan het spammen Duncan :x Dus dat vind ik dus sowieso geen maatstaf. In elke serieuze discussie komen tegenwoordig ook wat andere (overbodige) posten:(

Ja, ik bedoel meer dat een van de twee wat zegt, en vervolgens beiden op andere fora posten en de discussie links laten liggen :p

Dan is het wel klaar.
 

DeletedUser70476

Guest
Ja, ik bedoel meer dat een van de twee wat zegt, en vervolgens beiden op andere fora posten en de discussie links laten liggen :p

Dan is het wel klaar.

Daar heeft niemand zin in en tegen de tijd dat discussies verplaatst worden zijn ze al voorbij :p

Of uitspraken van mods worden overheen gelezen omdat niemand zin heeft om halverwege hun gesprek naar een ander topic te gaan. Maar misschien ligt het aan mij, ik kan er niet tegen als alles zo 110% volgens de regeltjes moet, maar dat had je vast wel door.

Omdat je het zo graag wilt...

Wat is de moeite om in plaats van op golden awards te klikken op top/flop stammen te klikken en daar dan hetzelfde bericht te typen in de discussie die je anders in het GA topic zou hebben? Het verplaatsen van de discussie is imo echt niet een reden voor het doodbloeden van die discussie, dat zegt eigenlijk wel genoeg over de inhoud van die posts als een verplaatsing ervoor zorgt dat er niks meer wordt gezegd. Dan was die discussie dus zowiezo al niet van hoog niveau...
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik begin ook discussies over onderwerpen waarvan ik 100% weet dat ik ze kan winnen :eek:

Dat is zeker wel een goede instelling.

Omdat je het zo graag wilt...

Wat is de moeite om in plaats van op golden awards te klikken op top/flop stammen te klikken en daar dan hetzelfde bericht te typen in de discussie die je anders in het GA topic zou hebben? Het verplaatsen van de discussie is imo echt niet een reden voor het doodbloeden van die discussie, dat zegt eigenlijk wel genoeg over de inhoud van die posts als een verplaatsing ervoor zorgt dat er niks meer wordt gezegd. Dan was die discussie dus zowiezo al niet van hoog niveau...

Die opmerking van mij over het posten in andere fora was overigens geen poging om een reactie van jou uit te lokken. Eerder een voorbeeld voor Aldo om aan te geven dat onze discussie klaar was ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Dat is zeker wel een goede instelling.


Ja alleen vaak gaan de discussies alsnog lang door.

Mensen hebben moeite in te zien dat de praktijk eigenlijks 99% van de tijd anders werkt dan hun Theorieboek hun leert :p
 

DeletedUser68950

Guest
Los daarvan zijn de inspiratieloze topics echt erg. Top/flop stam/speler, nooit begrepen waarom dat niet in één topic kan. Dan die cirkel jerks in GA die niemand serieus neemt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Los daarvan zijn de inspiratieloze topics echt erg. Top/flop stam/speler, nooit begrepen waarom dat niet in één topic kan. Dan die cirkel jerks in GA die niemand serieus neemt.

Omdat een speler en een stam twee verschillende dingen zijn
 

DeletedUser61134

Guest
Omdat een speler en een stam twee verschillende dingen zijn

Nee zijn beide poep. Dus beter nieuwe topic: Poep en daar mogen al die mensen die poep zijn posten.
Wel de Nederlandse variant op het woord btw. Als we de Belgische variant gebruiken komen we nooit meer van Duncan af :eek:

Nee grapje Duncan wil je niet kwijt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nee zijn beide poep. Dus beter nieuwe topic: Poep en daar mogen al die mensen die poep zijn posten.
Wel de Nederlandse variant op het woord btw. Als we de Belgische variant gebruiken komen we nooit meer van Duncan af :eek:

Nee grapje Duncan wil je niet kwijt.

De belgische variant is wel beter :(
 

DeletedUser

Guest
Er valt de laatste tijd niet echt veel te beleven op het forum... moet maar snel eens verandering in komen ;)
 
Bovenaan