Praathoek

DeletedUser67464

Guest
F5 spammer. Wacht totdat er nieuwe reactie is en dan meteen reageren :)
 

DeletedUser76181

Guest
Nee zag gewoon dat er een reactie was :D Maar ben wel een spammer :p
 

DeletedUser68950

Guest
Het gaat om deze uitspraak!. Niet over Warlop of wie of wat. En niet over Noobs beginnen met zulke uitspraken, want dat zijn dan je gelijken
Het ging nergens over, er is nergens concreet iets over backstab
Ik zou de beteknis van het woord stabben maar eens opzoeken. Misschien helpt je dat verder. Ten tweede zegt volgens mij niemand dat er op andere servers netjes wordt gespeeld. Dit gebeurd op elke wereld, maar betekent dit dan ook dat we het niet meer mogen benoemen?
Erover janken heeft geen nut en backstabben is een breed begrip; van spioneren tot iemand pp afhandig maken. Laat dat aan de support over en edel gewoon wat dorpjes i.p.v. te janken om iets onbelangrijks.
 

DeletedUser75234

Guest
Het ging nergens over, er is nergens concreet iets over backstab

Erover janken heeft geen nut en backstabben is een breed begrip; van spioneren tot iemand pp afhandig maken. Laat dat aan de support over en edel gewoon wat dorpjes i.p.v. te janken om iets onbelangrijks.

Niemand boeit het of je wel of niet backstabt. Hoort bij het spel en als je er niet tegen kan moet je maar een hello kitty online gaan spelen.

Dus even samengevat. Spioneren en iemand pp afhandig maken hoort bij het spel, en als je daar niet tegen kan moet je hello kitty online spelen?
 

DeletedUser67464

Guest
Het ging nergens over, er is nergens concreet iets over backstab

Erover janken heeft geen nut en backstabben is een breed begrip; van spioneren tot iemand pp afhandig maken. Laat dat aan de support over en edel gewoon wat dorpjes i.p.v. te janken om iets onbelangrijks.

Misschien ben ik scheel, maar ik zie hier ook niemand janken over stabben. Het wordt alleen benoemd en daar heeft deze persoon ook alle recht op om dit posten en als mensen hierop willen reageren dan mag dat ook.

Ik vind jouw antwoorden ook verder niet heel veel toevoegen. Als jij het allemaal onzin vindt waarom besteed je dan toch tijd om te antwoorden.
 
Bovenaan