Praathoek

Deleted User - 487871837

Guest
Momenteel is er nog geen Stab topic.
En om de meeste spam te voorkomen moet die er wel komen.
Dus momenteel weet ik zelf ook niet wat de beste plek is.

D.

Met andere woorden: het 54 stabberstopic leeft :)
 

DeletedUser25749

Guest
Met andere woorden tijd om een naam voor jezelf te maken.
 

DeletedUser25749

Guest
Let the stabbening begin,
The red wedding :p
Nee stabbers zijn niet lief,
En mogen ook zeker niet in mijn coole clubje.
 

DeletedUser67464

Guest
je kan toch gewoon een nieuw topic openen met algemene titel "het grote stabbers topic"
 

DeletedUser68950

Guest
Niemand boeit het of je wel of niet backstabt. Hoort bij het spel en als je er niet tegen kan moet je maar een hello kitty online gaan spelen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Niemand boeit het of je wel of niet backstabt. Hoort bij het spel en als je er niet tegen kan moet je maar een hello kitty online gaan spelen.

Nope.

Stabben hoort niet bij het spel en is simpelweg een laffe manier van spelen.

Het feit dat je dit zegt bewijst alweer genoeg ;)
 

DeletedUser73204

Guest
Niemand boeit het of je wel of niet backstabt. Hoort bij het spel en als je er niet tegen kan moet je maar een hello kitty online gaan spelen.
Denk dat jezelf dan maar Hello Kitty moet gaan spelen. Dat is namelijk net zo kinderachtig als stabben
 

DeletedUser68950

Guest
Je speelt een oorlogsspel, soms wat zwakkere edelen, hoort erbij als je daardoor wint. Of denk je dat iedereen elke wereld super netjes heeft gespeeld?
 

DeletedUser73204

Guest
Niemand boeit het of je wel of niet backstabt. Hoort bij het spel en als je er niet tegen kan moet je maar een hello kitty online gaan spelen.
Het gaat om deze uitspraak!. Niet over Warlop of wie of wat. En niet over Noobs beginnen met zulke uitspraken, want dat zijn dan je gelijken
 

DeletedUser67464

Guest
Je speelt een oorlogsspel, soms wat zwakkere edelen, hoort erbij als je daardoor wint. Of denk je dat iedereen elke wereld super netjes heeft gespeeld?


Ik zou de beteknis van het woord stabben maar eens opzoeken. Misschien helpt je dat verder. Ten tweede zegt volgens mij niemand dat er op andere servers netjes wordt gespeeld. Dit gebeurd op elke wereld, maar betekent dit dan ook dat we het niet meer mogen benoemen?
 
Bovenaan