Praathoek

DeletedUser6916

Guest
Nog steeds niks geen achterliggende bronnen. Alleen een beetje interessantdoenerij.


Dat hoeft ook niet, je kunt de naam wegschminken. Dus kom maar op, breng wat leven op het AF. En laat anders je geroeptoeter achterwege:)

Eerste lid is al vertrokken, maar dat had ik al vermeld.

Als jij iemand van Cordon bent, chapeau, want je probeert je stam te benadelen. Met de nadruk op 'probeert'. Je kan hier zeggen wat je wilt, dus kom met die pm's en doe dan de naam weg.

De spelers die zelf in Cordon spelen kunnen al concluderen dat hij niet in Cordon zit, of zeker niet in de skypechat. :p

Misschien zit ik ook wel niet in Cordon, gaat het niet om. Punt is dat er al weer een lid vertrokken is en dat ik het voor alsnog redelijk bij het rechte eind heb.
 

DeletedUser78010

Guest
Vind het raar dat je nog steeds niet met bewijzen bent gekomen aangezien je toch zo overtuigd bent van jezelf?
 

DeletedUser77710

Guest
Eerste lid is al vertrokken, maar dat had ik al vermeld.



Misschien zit ik ook wel niet in Cordon, gaat het niet om. Punt is dat er al weer een lid vertrokken is en dat ik het voor alsnog redelijk bij het rechte eind heb.

Nogmaal, kom met bewijzen en ik geloof je. Normaal gingen er toch 3 leden in 'je' stam zitten?
 

DeletedUser72638

Guest
Eerste lid is al vertrokken, maar dat had ik al vermeld.



Misschien zit ik ook wel niet in Cordon, gaat het niet om. Punt is dat er al weer een lid vertrokken is en dat ik het voor alsnog redelijk bij het rechte eind heb.

Daar haal je jezelf mee onderuit. Elk lid van Cordon weet dat beide spelers om geheel andere reden zijn vertrokken. Ligt absoluut geen verband.

Helaas, het is je niet gelukt om onrust te brengen.
 
Bovenaan