Praathoek

DeletedUser7072

Guest
Noobs, waar is de tijd gebleven dat we een nieuwe wereld helemaal VOL spamde en het de mods moeilijk maakten? Waar is die tijd gebleven dat een topic als dit in deze fase van de wereld nu meer dan 10 pagina's aan onzin had? Ik mis die tijd :(
 

DeletedUser7072

Guest
Jammer dat ik dat gemist heb, al was het alleen maar voor de spam :D

VF community is helaas ook dood. Maar VF helden > wereldfora aapjes, en dat zal altijd zo blijven.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Was toen echt zo van die nachten waar er s'ochtends 20 nieuwe topics stonden, die mod daar heeft afgezien :D

Wist niet dat VF ook dood is, best jammer
 
Reactiescore
746
VF community is helaas ook dood. Maar VF helden > wereldfora aapjes, en dat zal altijd zo blijven.
laten we niet ontkennen dat dit soort instelling de ondergang van het VF is geweest ;)
Jullie vonden het hoog nodig om nieuwen steeds te laten weten dat hij niet welkom was. Er kwam dus ook geen nieuw bloed. Laten we dus niet hypocriet doen en klagen over het stilvallen van het vf?
 

DeletedUser7072

Guest
Dat was gewoon onderdeel van de verplichte ontgroening Poo.
 

DeletedUser77691

Guest
Ik hoop dat de activiteit op de wereld iets hoger ligt dan hier.
 

DeletedUser77632

Guest
Het zou in het algemeen niet verkeerd zijn om wat meer tolerantie en acceptatie te hebben jegens nieuwe(re) spelers.

Het is hypocriet om enerzijds spelers weg te pesten en anderzijds te klagen over de kleine werelden / activiteit.

Anyways have fun op W52 allemaal.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758

DeletedUser61134

Guest
Tw raakt wel leeg zeg.
W38 bijna done
43 44 en 45 duurt ook niet lang meer :eek:

Zijn ongeveer klaar als W53 komt :eek:
 

Deleted User - 487828103

Guest
Idd , het is tegen beter weten in maar ik hoop dat deze nieuwe wereld wat drukker en leuker word zoals van ouds.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Werelden sluiten snel tegenwoordig, maar werelden worden laatste tijd ook zwaar eentonig zodra je de 10 miljoen als account nadert. De tijd dat werelden minimaal 5 jaar duurden is voorbij en daar mogen we ook wel blij om zijn.
 
Bovenaan